کد خبر 947175
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵
سیدجلال حسینی

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فکر می‌کردم داور پنالتی استقلال را برمی‌گرداند.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل استقلال در دربی ۸۹ گفت: خداراشکر که توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. ما در چند روز گذشته در زمین مصنوعی تمرین کرده بودیم که باعث مصدومیت و خستگی ما شده بود.

وی ادامه داد: خیلی شرایط سخت است و مشکلات زیادی داریم. ما ۴-۵ روز دیگر با پیکان بیرون از خانه بازی داریم، بعد از آن باید بیرون از خانه به دیدار الاهلی عربستان برویم. خستگی فیزیکی جای خودش را دارد، مهم این است که بازیکنان از لحاظ روحی خسته نشوند.

حسینی درباره درگیری‌ها گفت: من دیدم درگیری شده است. فکر می‌کردم پنالتی را برمی‌گردانند اما داور گفت چیزی ندیده که بخواهد پنالتی را برگرداند. هم بازیکنان استقلال عصبی بودند هم بازیکنان ما اما چنین اتفاقاتی پیش می‌آید. دربی است و درگیری هم به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید:

عذرخواهی یک پرسپولیسی از شفر و منتظری

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره این موضوع که پیروزی در دربی، هم برای بازیکنان مهم بود و هم هواداران، گفت: دربی هم برای هواداران سخت است و هم برای ما، خداراشکر که ۳ امتیاز را گرفتیم. الان در شرایطی هستیم که اصلاً به مسائل روحی نمی‌توانیم فکر کنیم. ما بلافاصله با پیکان بازی داریم و بعد از آن هم با الاهلی بازی داریم.

وی درباره شانس قهرمانی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: هر کدام تیم‌هایی که در صدر جدول هستند لغزش داشته باشند به مشکل می‌خورند. استقلال، سپاهان و تراکتورسازی قدرتمند هستند و پدیده هم دیروز پیروز و نزدیک شد.

حسینی درباره مشکلات مالی، گفت: عرب با ما صحبت کرده و قول‌هایی داده است. ما هم روی این قول‌ها حساب کرده‌ایم و امیدوارم درست شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس