کد خبر 947074
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
الهلال

رسانه‌های سعودی از ثبت رکورد جدید در کسب درآمد باشگاه‌های عربستانی در لیگ این کشور پرده برداشته و درآمد دربی ریاض را بیش از ۱۸ میلیارد تومان تخمین زدند.

به گزارش مشرق، جنگ بزرگ تیم‌های اول و دوم لیگ عربستان در ورزشگاه ملک فهد پای بیش از ۶۵ هزار تماشاگر را به این استادیوم زیبا کشاند تا نه تنها رکورد جدیدی از حیث تماشاگر بلکه از حیث درآمدزایی نیز برای باشگاه‌های سعودی به ثبت برسد.


الریاضیه مدعی شد درآمد کسب شده از جدال النصر با الهلال در دربی معروف شهر ریاض به مرز ۵ میلیون ریال سعودی (بیش از ۱۸ میلیارد تومان) رسیده است که تاکنون چنین درآمدی بی سابقه بوده است. به نوشته این سایت مبلغ مذکور از راه بلیت فروشی، تبلیغات محیطی همین طور حمایت اسپانسرها در برنامه‌های خاص برای این دربی از طرق حق پخش و فروش تصویر و فیلم کسب شده است.

بیشتر بخوانید:

منشا: پول دادم تا بتوانم به استقلال بروم!


این مبلغ درآمدزایی در حالی به سوژه اصلی رسانه‌های سعودی در راه پیشرفت باشگاه‌های عربستانی تبدیل شده است که هم زمان در ایران بسیاری از باشگاه‌ها در بحران‌های مالی دست و پنجه نرم و به خاطر برخی مسائل از درآمدزایی‌های قانونی و حق پخش تلویزیونی و درآمدزایی‌های محیطی محروم هستند به خصوص استقلال و پرسپولیس که عصر امروز بزرگ‌ترین دربی آسیا را برگزار خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس