ولی تیموری

۲۳ میلیون نفر از ۲۸ اسفند ۹۷ تا پنجم فروردین ۱۳۹۸، در مراکز اقامتی، بوم گردی و هتل‌ها اقامت داشتند

به گزارش  مشرق به نقل روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری افزود: تعداد اقامت‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
وی تصریح کرد: با توجه به سیل در مرکز استان فارس و اینکه ابرکوه در مجاورت استان فارس قرار دارد، در صورت نیاز، هماهنگی لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی استان انجام‌شده است.
تیموری با بیان اینکه در ۱۱ ماه گذشته هفت میلیون و ۱۲۴ هزار گردشگر خارجی از مکان‌های زیارتی، فرهنگی، تاریخی، طبیعی و تفریحی ایران دیدن کردند گفت: این رقم در ۱۲ ماه ماه قبل از آن به پنج میلیون و ۱۰۰ هزار نفر رسیده بود.
وی ادامه داد: شهرستان ابرکوه در استان فارس ظرفیت گردشگری بالایی دارد که فرهنگ عامه مردم، آداب و رسوم و غذاهای سنتی پاسخگوی سلیقه گردشگران است.
رئیس ستاد مرکزی خدمات سفرهای کشور افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری، مهمان‌نوازی مردم ابرکوه، این شهرستان مکانی مناسب و جذابی برای گردشگران است.
وی با تاکید بر وجود سرو ۴۵۰۰ ساله، خانه تاریخی آقازاده، بافت تاریخی، اصالت و سابقه تاریخی که ابرکوه دارد افزود: از گردشگران داخلی و خارجی می‌خواهم برای بازدید از این شهر کهن برنامه‌ریزی کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس