کد خبر 946611
تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
توقف شاگردان برانکو مقابل پاختاکور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه سالم هستند اما هنوز روی ماهینی هم نمی‌توانیم حساب کنیم.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ در پایان تمرین امروز پرسپولیس در خصوص وضعیت تیمش گفت: همیشه وقتی بازی دربی مطرح می‌شود وضعیت خاص است. به جز شایان مصلح و محمد انصاری همه سالم هستند اما هنوز روی ماهینی هم نمی‌توانیم حساب کنیم.

برانکو ادامه داد: اولین بازی در سال جدید برای ما جای خوشحالی دارد و برای دربی تمرین می‌کنیم و شاد هم هستیم. چرا که بهتر از دربی بازی وجود ندارد.

برانکو ادامه داد: اولین بازی در سال جدید برای ما جای خوشحالی دارد و برای دربی تمرین می‌کنیم و شاد هم هستیم. چرا که بهتر از دربی بازی وجود ندارد.

وی در خصوص انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی و اینکه صحبت از حضور داور خارجی برای این بازی بود تصریح کرد: برای ما مهم نیست چه کسی داور بازی است. نه مربیان و نه داوران برایم مهم نیستند و فقط بازیکنان مهم هستند. خوشبختانه بازیکنان من در همه بازی‌ها جوانمردی‌شان را نشان داده‌اند و آنها از هر کسی برایم مهمتر هستند و ما هم اینجا هستیم تا به آنها کمک کنیم. من در مورد داوری بازی نظری ندارم و خودتان می‌توانیم همه چیز را آنالیز کنید. برای من مهم نیست که چه کسی داور بازی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

شجاعیان یک هفته به استقلالی‌ها شام می‌دهد!

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه پیش‌بینی شما از این بازی چیست و فکر می‌کنید دربی از نظر فنی جذاب خواهد بود یا نه، گفت: نمی‌توانم چنین پیش‌بینی کنیم شما فکر می‌کنید دربی باید ۸ بر صفر شود؟ نتیجه دربی نامعلوم است اما برای ما این بازی مهم خواهد بود. هیچ بازی دربی بد نیست اما اینکه نتیجه چه می‌شود مشخص نیست. ما و تیم استقلال آماده انجام بهترین بازی می‌شویم و فکر می‌کنم خیلی وقت است ما به عنوان تیم صدرنشین با استقلال به عنوان تیم دوم بازی نکردیم که برای صدر بجنگیم. از طرفی با تساوی دیروز سپاهان و ذوب‌آهن ما با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول هستیم. اما در همان ابتدای فصل هم گفتم که قهرمان لیگ نامعلوم است و این موضوع بزرگترین برد برای هواداران خواهد بود.

برانکو درباره اینکه نامه‌ای به باشگاه برای پرداخت مطالباتش شده و آیا پول گرفته یا نه، گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است! آنها مربی باتجربه‌ای دارند و انتظار بازی خوبی از هر دوتیم دارم. امیدوارم استادیوم پر باشد و این مسئله من را خوشحال می‌کند.

وی درباره اینکه آیا با توجه به وضعیت جدول به دنبال تساوی در دربی خواهد بود، اظهار داشت: نه چنین چیزی امکان ندارد چرا که پرسپولیس همیشه مقابل استقلال، السد، کاشیما و هر تیمی دیگر برای برد به زمین می‌رود اما به هر حال این مسئله کار ساده‌ای نیست و همیشه اینطور نیست که شما تیم بهتری باشید و برنده شوید و جذابیت فوتبال به همین دلیل است. چون شما گاهی تیم بهتری هستید ولی برنده نمی‌شوید اما پرسپولیس همیشه به دنبال برد است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس