کد خبر 946541
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۱
قاسم رضایی

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امیدواریم با پیگیری‌های که از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته است دو نفر از مرزبانان گروگان گرفته شده به آغوش خانواده و وطن بازگردند.

به گزارش مشرق، سردار قاسم رضایی در حاشیه دیدار با پدرام موسوی سرباز وظیفه آزاد شده حادثه میرجاوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز توفیقی شد تا به اتفاق جمعی از همکاران به منزل یکی از مرزبانان آزاد شده آمده و به همرزم خود خوش آمد بگوییم.

 

وی در ادامه عنوان کرد: الحمدالله به حول قوه الهی با همکاری همه دستگاه‌ها و حمایت‌هایی که انجام گرفت، ۴ نفر دیگر از مرزبانان آزاد و به آغوش وطن بازگشتند و امیدواریم دو نفر از همرزمان ما که هنوز گروگان هستند به زودی آزاد و به آغوش خانواده‌هایشان بازگردند؛ تلاش برای بازگرداندن دو مرزبان گروگان گرفته شده ادامه دارد.

ببینید:

فیلم/ لحظه بازگشت مرزبان ربوده‌شده به آغوش خانواده

فیلم/ بازگشت ۴ مرزبان ربوده‌شده به وطن

عکس/ بازگشت 4 مرزبان آزاد شده از دست جیش الظلم

این مقام عالی مرزبانی با اشاره به مرزهای مشترک ایران و پاکستان اظهار کرد: امیدوارم کشورهای همسایه با توجه به مرزهای مشترک، همگی به وظایف قانونی خود عمل کرده و به مزدورانی که افکار استکباری را دنبال می‌کنند و در صدد ناامن کردن مرزهای مشترک هستند اجازه دخالت ندهیم.

فرمانده مرزبانی کشور با توجه به اشتراکات متعدد دو کشور ایران و پاکستان افزود: امیدوارم با توجه به هماهنگی و تعاملات جدیدی که با کشورهای همسایه به ویژه با کشور پاکستان صورت گرفته، شاهد هیچ ناامنی در مرزهای مشترک نباشیم و بتوانیم با همکاری، هماهنگی و هم افزایی مرزهای مشترک را مدیریت کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس