وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي تصميم گرفت يکي از مانکن‌هاي مشهور را به عنوان سفير اين رژيم در ايتاليا منصوب کند.

به گزارش مشرق به نقل از ايسنا؛ در پي توصيه‌هاي صورت گرفته براي بهبود چهره رژيم صهيونيستي در محافل جهاني، وزارت امور خارجه رژيم صهيونيستي تصميم گرفت يکي از مانکن‌هاي مشهور را به عنوان سفير اين رژيم در ايتاليا منصوب کند!
شبکه 10 تلويزيون رژيم صهيونيستي با اعلام اين خبر افزود: موران ايتاس که از جمله ستاره‌هاي مشهور در صنعت نمايش لباس و مقيم ايتاليا است، قرار است سفير جديد رژيم صهيونيستي در اين کشور باشد.

20101009192843cb-51074916-moran-atias.jpg

داني ايالون معاون وزير امور خارجه رژيم صهيونيستي چند روز پيش در يک جشن بزرگ ستاره‌هاي آمريکايي در لس آنجلس با اين زن ملاقات و از وي در اين رابطه پرسيده بود.
ايتاس نيز به درخواست ايالون جواب مثبت داد و هر دو کارت‌هاي ويزيت خود را با يکديگر مبادله کرده و توافق کردند در رابطه با اين مساله بيشتر گفت‌وگو کنند.
خبرگزاري فرانسه نيز گزارش داد، "سيلويو برلوسکوني " براي نشان دادن ارادت خود به رژيم صهيونيستي و لابي صهيونيستي گفت: بازديد از اردوگاه اوشويتز [در لهستان] و همچنين نگراني از وحشيگري در هولوکاست، در من احساس همبستگي [با اسرائيل] ايجاد کرد که از وجودم پاک نشدني است.
نخست وزير جنجالي ايتاليا افزود: از آن زمان به بعد من احساس مي‌کنم که اسرائيلي هستم.
برلوسکوني حمايت خود را از امنيت رژيم صهيونيستي اعلام کرد و گفت: امنيت اسرائيل در مرزهاي خود و حق موجوديت آن، براي ما ايتاليايي‌ها امري اخلاقي و واجبي معنوي است.
وي به موضوع افسانه‌اي هولوکاست نيز اشاره کرد و افزود: اين امر اخلاقي بر خلاف انکار هولوکاست و تهديدهايي است که اخيرا [عليه اسرائيل] مطرح شده است و ما در مقابل آن مسامحه نمي‌کنيم که به اسرائيل حمله سپس نابود شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس