کد خبر 946457
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
عکس/ امداد رسانی بسیج و سپاه در "آق قلا"

سردار غلامی گفت: تاکنون بیش از 50 کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل زده هستند.

به گزارش مشرق، سردار نعمان غلامی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در خصوص حضور اقشار مختلف بسیج در مناطق سیل زده شمال کشور اظهار داشت: طی روزهای گذشته 12 سپاه استانی همجوار استان های مازندران و گلستان در مناطق سیل زده حاضر شدند و پس از برقراری ارتباط با رده‌های مختلف بسیج مناطق کار خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید:

وی افزود: تا کنون بیش از 50 کامیون از کمک‌های مردمی توسط بسیجیان استان‌های گوناگون به مناطق سیل زده رسیده و بسیجیان در حال تقسیم این کمک‌ها در بین خانواده‌های سیل زده هستند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: در مجموع بیش از 7هزار نفر از بسیجیان در مناطق سیل زده حاضر شده و در حال خدمت رسانی هستند.

سردار غلامی گفت: با هماهنگی صورت گرفته با جامعه بسیج پزشکی و عشایری، تیم‌های دام پزشکی هم در مناطق سیل زده حاضر شده و در حال درمان دام‌های آسیب دیده در سیل هستند.

وی ادامه داد: جمعی از خواهران بسیجی هم تحت عنوان لشکر حضرت زینب(س) در حال خدمت رسانی به بانوان سیل زده هستند.

معاون هماهنگ کننده بسیج گفت: بسیج جامعه پزشکی، بسیج اصناف و سایر اقشار بسیج هم در صحنه حاضر شده‌اند و تلاش می کنند تا با هم افزایی بتوانند ظرفیت های مردمی را برای افزایش خدمت رسانی تقویت کنند.

منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس