کد خبر 946432
تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
آبگرفتگی تهران

ویدئویی از رودخانه منطقه میرداماد تهران که بر اثر بارندگی های روزهای گذشته پرآب و خروشان شده است و آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها در اطراف این منطقه را مشاهده می کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عبدالرحمن IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    9 2
    به این می گید خروش؟ چند تا نتیجه می تونم بگیرم: یکی اینکه شمایی که این تیتر و این خبر رو ایجاد کردی اصلاً تهرانی نیستی..یا اینکه شما اگر تهرانی باشی زیر سی سال سن و سال داری..آخه ما چند تا نسل در تهران داریم.. یه نسلی که مدرسه شون تعطیل می شد به دلیل بارش برف، یه نسلی که تعطیل می شه به دلیل آلودگی. شما حتماً از اون نسلی نیستی که مدرسه ات به دلیل بارش بارف تعطیل می شد، به همین دلیل سطح آب فلان مسیل داخل شهری یه متر بالا میاد، عین بارون ندیده ها هیجان زده می شی.. احتمال زیاد این مدیران اجرایی که امروز مثل چی توی گِل موندن و نمی دونند باید با کشور چی کار کنند، از نسلی هستند که اره..عین شما... می دونی الان چی خطرناکه؟ خطرناک اینه که مدیران مقصر در سیل شمال و جنوب کشور بطور ضرب العجلی به اندازۀ کافی توبیخ نشده اند، این توبیخ نشدن باعث می شه مدیران و مسئولان سایر شهر برن توی فاز بیخیالی.. بگن آق قلا رفت زیر آب، مردم هم در شیراز خفه شدند، حالا طوری نشده که، شهر تحت مدیریت ما هم یه سیلی بیاد، چهار نفر رو آب ببره، چهارتا جا هم تخریب بشه، چهار تا جا هم آب شون قطع بشه و غیره.. طبیعیه این روزا این چیزا.. مگه شیراز نبود؟ مگه آق قلا نبود؟ ما هم یکیش...خطرناک اونجاست که مدیرانِ مسئول بجای انجام اقدام پیشگیرانۀ ساختاری و اصولی رو بیارند به انجام مانورهای نمایشیِ غیرکارشناسی و بطور خیلی خیلی طبیعی چهار تا کودک چهار جای دیگه کشور خفه بشوند.
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    10 0
    مثلا این خروشه؟؟؟
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    4 0
    بارون سیل آسای تهران از 8 شب شروع میشه . یه کم صبر کنی اونموقع خروشی ازش ببینی که حال کنی
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۷
      0 0
      بارون سیل آسا !!!! الان همه فکر میکنند تهران رفت زیر آب!
  • رضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    2 1
    با نظر اقای عبدالرحمن موافقم این که سیل نیست و عموما هم ما تهران سیل نداشتیم شیراز درسی خوبی برای کلانشهرها بود که روی مسیل ها بدون جایگزین خیابان نسازند
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۶
    4 1
    مسوول ستاد بحران یادش بخیر میگفت عوضش درختا شسته میشن و اب کشاورزی در اینده تامین میشه. سیل رو میگفت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس