کد خبر 946341
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱
سردار شکارچی

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در جمع زائران راهیان نور گفت که روحیه و مدیریت جهادی شهدا و فرماندهان دفاع مقدس باید امروز باید در مدیران اجرایی تجلی پیدا کند.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی و سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح صبح امروز دوشنبه ۵ فروردین ۹۸ در سفری به استان خوزستان به جمع زائران راهیان نور پیوست.

او در جریان این سفر از معراج الشهدای اهواز, یادمان‌های شهدای عملیات رمضان, بیت المقدس, شلمچه, اردوگاه شهید باکری خرمشهر و نمایشگاه دستاوردهای موشکی سپاه در یادمان شهدای عملیات بیت المقدس بازدید و در جریان نحوه خدمت‌رسانی به زائران راهیان نور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید

عزیمت جانشین ستاد کل نیروهای مسلح به استان گلستان / صدور دستورالعمل گسیل همه امکانات و تجهیزات

تکذیب اجرای عملیات نظامی مشترک ایران و ترکیه


سردار شکارچی در جریان حضورش در یادمان بیت المقدس در سخنانی گفت که ما در هشت سال دفاع مقدس و در اوج مشکلات اقتصادی و تحریمی جنگ را به صورت عالی اداره و با حداقل امکانات حداکثر آسیب را به دشمنان وارد کرده و دشمن را شکست دادیم و پیروز از عرصه دفاع مقدس پیروز خارج شدیم.


سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: اگر اراده و تفکری که در دوران دفاع مقدس حاکم بود, در کشور حاکم شود راحت‌تر می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم و آن‌ها را از میان برداریم، روحیه و مدیریت جهادی که بر شهدا و فرماندهان جنگ حاکم بود امروز باید در مدیران اجرایی تجلی پیدا کند تا بتوانیم دشمن را سخت‌تر از آنچه در جنگ بود شکست دهیم.


سردار شکارچی ادامه داد: اگر کسی نمی‌تواند پیرو راه شهدا باشد و مسیر شهدا را استمرار ببخشد نباید زیر بار مسئولیت برود. مسئولیت پذیرفتن توسط کسی که نمی‌تواند خود را در مسیر شهدا و انقلاب قرار دهد خیانت به خود و ملت است, لذا هر که در جمهوری اسلامی مسئولیتی می‌پذیرد باید خود را برای مقابله با دشمنان و پیروزی ملت ایران آماده کند.


وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اولین و مستحکم‌ترین دژ انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان هستند گفت: آنچه برای ما در زمینه افزایش قدرت دفاعی و نظامی مهم است منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی است و قدرت دفاعی خود را تقویت خواهیم کرد.


سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: تصمیمات ما به هیچ وجه به خواسته‌های دشمنان داخلی و خارجی بستگی ندارد و ما فقط گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    1 0
    سردارجان چی میگی عزیزم الان رایج ترین سکه درکشورما سکه خیانت است. علی برکت ا.............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس