کد خبر 946333
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری بازی با سپاهان گفت: ما همیشه جوانمردانه بازی می‌کنیم و برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و فقط برای خودمان بازی می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار کرد: این اولین دربی است که در اصفهان تجربه می‌کنم. این بازی دومین دربی کشور است. هر دو تیم نایب قهرمانی آسیا را یدک می کشند و بخشی از اعتبار فوتبال ایران هستند. یکی از بهترین مربی‌های حال حاضر ایران در سپاهان است. افتخار شاگردی او را داشته ام. فردا بازی سختی برای ما خواهد بود. به طور طبیعی و به خاطر هواداران کفه ترازو به نفع سپاهان سنگینی می‌کند. امید ما به جوانان ما است و همینطور وضعیت بدنی تیم. ضمن اینکه تیم سپاهان را آنالیز کرده‌ایم.

او ادامه داد: خیلی امیدواریم که فردا اول وضعیت روحی بازیکنان را کنترل کنیم. برنامه‌هایمان را تا آخر بازی پلکانی جلو می‌بریم. چون می‌دانیم با تیمی بازی داریم که از تیم‌های صدر جدول است. امیدوارم داربی بسیار قشنگی باشد. مردم داربی خوبی خواهند دید. امیدوارم با تلاش بازیکنانم به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

منصوریان همچنین گفت: به خاطر بازی‌های مان در لیگ قهرمانان آسیا دو بازی ما به تعویق افتاد و باید خودمان را با فشردگی لیگ منطبق می‌کردیم. بعد از بازی با استقلال خوزستان ما به بازیکنان دو روز و ۱۰ ساعت استراحت دادیم. اطلاع دارم که سپاهان هم کلاً یک روز استراحت کرده است.
منصوریان درباره تعطیلات و دید و بازدید هم گفت: من ۶ ساعت مانده به سال تحویل پدر و مادر خودم را دیدم. بعد از آن به خاطر فوت پدر همسرم باید به خانه آن‌ها می‌رفتیم. بعد از آن هم به سمت اصفهان حرکت کردیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه بازی فردا سخت خواهد بود اظهار کرد: دربی‌های اصفهان را اکثراً از تلویزیون دیده ام. تفاوتی که این دربی با دربی تهران داشت این بود که دربی اصفهان از لحاظ فنی سطح بالاتری داشت چون فشار روحی و روانی کمتری به دو تیم اصفهانی وارد می‌شود. اگر به لحاظ روحی فردا از خودمان مواظبت نکنیم بازی سختی خواهیم داشت. وضعیت بدنی ما بسیار خوب است. بازیکنان با تجربه ذوب آهن به من گفته‌اند که دربی اصفهان کیفیتش از همان اول بازی تا آخر یکنواخت است. اما من خودم در ۱۵ دربی تهران بوده ام و نیمه اولش کتک کاری است. مربی عزیزم یعنی آقای قلعه نویی هم در تیم رقیب است. شاید سیستم‌هایی که تیم او اجرا می‌کند به مزاج خیلی‌ها سازگار نباشد اما او بهترین قهرمانی‌های لیگ را دارد. او رکورد بی نظیری دارد.

او افزود: برای بازیکنان ما بازی فردا یک نقطه عطف است. اگر با ذهنیت بازی با پدیده به زمین برویم می‌توانیم خودمان را کنترل کنیم. پناه بر خدا تمام تلاش مان را می‌کنیم تا ببینیم کدام تیم لایق برد است.

منصوریان درباره داوری بازی فردا و همچنین بیانیه‌های دو باشگاه قبل از این بازی، گفت: داور اگر یک سوت اشتباه بزند در نتیجه بازی تاثیرگذار است. البته سپاهان هم از داوری اذیت شده است ولی ذوب آهن مظلوم ترین تیم لیگ است. اعتقاد مدیران باشگاه ما و خود من این است که باید از داوران حمایت کرد چون در غیر این صورت تعداد اشتباهات بیشتر می‌شود. ولی بیانیه تیم ما مربوط به این نمی‌شد که خدایی نکرده داور بخواهد به نفع تیمی سوت بزند. باید دقت بیشتری در داوری بشود. داور در بازی فردا از من و آقای قلعه نویی تاثیر بیشتری دارد. در کل اعتقاد دارم داوری ما از حد معمول هم خیلی بیشتر رشد کرده است. سعی می‌کنم در بازی فردا در داوری دخالتی نداشته باشم. در این پوست اندازی این لبه چاقو به پوست بعضی از تیم‌ها مثل ما گیر می‌کند.

او درباره نحوه بازی تیمش و سپاهان هم بیان کرد: من و آقای قلعه نویی چون خودمان هافبک بوده ایم در زمان بازیگری، تیم‌هایمان را جوری می‌چینیم که هم عقب زمین را داشته باشیم و هم جلوی زمین را. مطمئن باشید بازی خوبی را خواهید دید. سپاهان یک رقیب قابل احترام برای ما است. ما توجهی به صدر جدول نداریم چون شانس قهرمانی نداریم. یک روال غلطی در فوتبال ایران است که من خنده ام می‌گیرد آن هم این است که دو هفته مانده به پایان لیگ می‌گویند باید جوانمردانه بازی کنید. ما همیشه جوانمردانه بازی می‌کنیم و برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و فقط برای خودمان بازی می‌کنیم. با تمام وجود برای پرچم سبز قبا جنگ می‌کنیم. اصلاً مهم نیست برای ما که چه کسی قهرمان می‌شود. امیدوارم هر تیمی لایق است قهرمان شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    0 10
    وقتی هنوز بازی شروع نشده منصوریان می گوید سپاهان سرترازذوب اهن است بایدازهمین الان فاتحه فوتبال جوانمردانه را خواند بوی تبانی وقرمه سبزی می اید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس