کد خبر 946248
تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲
مارادونا

اسطوره فوتبال آرژانیتن به شیوه‌ای تند از عملکرد ملی پوشان این کشور انتقاد کرد وعملکرد آنها در بازی دوستانه اخیرشان را زیر سؤال برد.

به گزارش مشرق، دیه‌گو مارادونا از تماشای شکست سنگین اخیر تیم ملی کشورش مقابل ونزوئلا در دیدار دوستانه اخیر دو تیم بسیار عصبانی و ناراضی است به همین دلیل با انتقادی شدید‌اللحن به تیم تحت هدایت لیونل اسکالونی حمله کرد.

مارادونا در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا بازی اخیر آرژانتین مقابل ونزوئلا را دیده است، گفت: آرژانتین؟ … نه، من فیلم‌های وحشتناک نمی‌بینم. رویکرد تیم ملی و شیوه اداره آن هنوز هم ایراد دارد. آنها (مدیران فدراسیون) فکر می‌کردند که ونزوئلا را می‌برند؟ کدام احمقی چنین فکر می‌کرد؟ ونزوئلا تیمی بسیار منظم است و بالعکس آرژانتینی است که مسئولانش از پنجره نه حتی در وارد می‌شود، چون آنها می‌دانند که دارند در حق تیم ملی خیانت می‌کنند و به مردم دروغ می‌گویند. متأسفم اما با این وضعیت آرژانتین هیچ چیزی نمی‌برد.

بیشتر بخوانید:

شکست سنگین آرژانتین مقابل ونزوئلا در شب بازگشت مسی

مارادونا ادامه داد: من خودم را یک آرژانتینی متعصب می‌دانم، اما احساسی که من نسبت به تیم ملی دارم همان احساسی است که فکر می‌کنم دیگر بازیکنان سابق این تیم، مثل روگری، باتیستا، پومپیدو، کانیجیا و … دارند و آن این است که اعضای تیم فعلی لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی آرژانتین را ندارند. من برای آن دسته از مردم آرژانتین که مدام این دروغ‌ها را باور می‌کنند، متأسفم.

 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس