کد خبر 946059
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
مجتبی عابدینی

مسابقات جام جهانی شمشیربازی در بخش انفرادی اسلحه سابر با دستیابی مجتبی عابدینی به مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در دومین روز از جام جهانی شمشیربازی در بوداپست مجارستان و در جدول ۶۴ نفره محمد رهبری برابر ماکسیم فرانسوی ۱۵ بر ۱۲ به برتری رسید تا اوه سابریست قدرتمند کره حریف بعدی رهبری برای صعود به جمع ۱۶ نفر برتر باشد‌، اما وی با شکست ۱۵ بر ۷ برابر سابریست پرقدرت کره جنوبی از رسیدن به جمع ۱۶ نفر برتر بازماند.

همچنین محمد فتوحی ۱۵ بر ۱۲ برابر تببریو از رومانی شکست خورد و از رسیدن به جدول ۳۲ نفره باز ماند و چهل و هشتم شد.

علی پاکدامن، دیگر نماینده کشورمان در جدول ۶۴ نفره با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ برابر ماتیاس سابو آلمانی به پیروزی رسید، اما در ادامه با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برابر تیبریو از رومانی شکست خورد و به جمع ۱۶ نفر نرسید.

مجتبی عابدینی نیز ۱۵ بر ۹ برابر واگنر آلمانی به پیروزی رسید و راهی دور بعد شد. وی در جدول ۳۲ نفره حریف فرزاد باهر شد. باهر با پیروزی ۱۵ بر ۹ برابر کستنکو از روسیه به جدول ۳۲ نفره رسیده بود. دیدار عابدینی و باهر با نتیجه ۱۵ بر ۱۱ به سود عابدینی به پایان رسید و او به جدول ۱۶ نفره صعود کرد.

براساس این گزارش، مجتبی عابدینی در ادامه و در مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ برابر گو شمشیرباز مطرح کره جنوبی به برتری رسید و راهی دور یک چهارم نهایی شد.

نماینده کشورمان در ادامه با برتری ۱۵ بر ۹ برابر ایلیا از روسیه به نیمه نهایی رسید و حریف اوه از کره، نفر سوم رنکینگ جهانی شد.

مجتبی عابدینی اما با شکست ۱۵ بر ۱۰ برابر اوه از کره جنوبی از صعود به فینال بازماند. او تلاش زیادی کرد تا امتیازات عقب افتاده را جبران کند، اما در نهایت این حریف قدرتمند کره‌ای بود که به فینال رسید و حریف هارتونگ آلمانی شد. عابدینی با شکست برابر اوه از کره جنوبی همراه با تیبریو از رومانی به مدال برنز مشترک جام جهانی بوداپست رسید.

کمتر از یک ماه پیش نیز عابدینی همراه با تیم ملی در جام جهانی پادووا به مدال نقره رسیده بود.

رده بندی نمایندگان ایران در جام جهانی سابر بوداپست ۲۰۱۹:

علی پاکدامن در جایگاه نوزدهم
محمد رهبری در جایگاه بیست و سوم
فرزاد باهرارسباران در جایگاه سی و یکم
محمد فتوحی در جایگاه چهل و هشتم
مجتبی عابدینی در جایگاه سوم

 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس