کد خبر 945733
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
پوگبا

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در مورد احتمال انتقال به رئال مادرید در ماه‌های پیش رو صحبت کرد.

به گزارش مشرق، با ورود زین الدین زیدان به رختکن رئال مادرید، نام ستاره‌های بزرگی برای تقویت ترکیب این تیم مطرح شده که یکی از آن‌ها پل پوگبا، هافبک ۲۷ ساله منچستریونایتد است. پوگبا در گذشته و پیش از انتقال به یونایتد نیز شانس حضور در برنابئو و بازی کردن زیر نظر زین الدین را داشت و با توجه به علاقه سرمربی فرانسوی به جذب پوگبا، احتمال رخ دادن این انتقال در تابستان سال ۲۰۱۹ وجود دارد.

 

پل پوگبا گفت: رئال مادرید باشگاهی رویایی برای همه بازیکنان و قطعاً یکی از بهترین تیم‌های جهان فوتبال است. در حال حاضر نیز آن‌ها زین الدین زیدان را به عنوان سرمربی جدید خود برگزیده اند و برای همه بچه‌ها و بازیکنان، بازی کردن زیر نظر زیدان یک رویا است، اما در حال حاضر من بازیکن منچستر یونایتد هستم و از حضور در این تیم رضایت دارم. منچستریونایتد نیز یک سرمربی جدید انتخاب کرده و من در حال حاضر آنجا بازی می‌کنم، اما گرچه من الان در لیگ برتر به میدان می‌روم، اما قطعاً هیچکس نمی‌داند در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.


دلیل جدایی مورینیو از منچستریونایتد؟ به نظر من دلیل این اتفاق این بود که مورینیو نتایج خوبی نگرفت و اگر یونایتد نتایج خوبی گرفته بود، او الان هم سرمربی ما بود.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس