کد خبر 945697
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
آلمان و صربستان

تیم ملی آلمان در دیداری دوستانه به تساوی رضایت داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی آلمان در یک بازی دوستانه خانگی مقابل صربستان به تساوی یک - یک رضایت داد.

این دیدار که اولین بازی ژرمن‌ها بعد از ایجاد تغییرات گسترده در فهرست این تیم توسط یواخیم لوو بود، این تیم نمایش چندانی درخشانی نداشت و در نهایت به یک تساوی رضایت داد.

در این دیدار که در ورزشگاه وولکس واگن آره نا، ورزشگاه خانگی وولفسبورگ برگزار شد، بازی چندان دوستانه هم پیش نرفت و در نهایت به اخراج یکی از بازیکنان صربستان در ثانیه‌های پایانی بازی منجر شد.

تیم میهمان در این شروع بهتری داشت و تنها ۱۲ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. روی یک ضربه کرنر بود که با اشتباه مدافعان آلمان، توپ به لوکا یوویچ رسید و او هم با ضربه سر، دروازه مانوئل نویر را باز کرد.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آن استفاده کنند و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

در نیمه دوم آلمانی‌ها نمایش بهتری داشتند و بعد از اینکه چند موقعیت خوب را از دست دادند، سرانجام در دقیقه ۶۹ به گل رسیدند. روی حرکت خوب رویس از سمت چپ و پاس در عرض او بود که لئون گروتسکا صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم، کار را تمام کرد.

هر دو تیم تلاش کردند تا در دقایق باقی مانده به گل برسند اما موفق نشدند. در سومین دقیقه از وقت‌های تلف شده، خطای شدید پاوکوف روی سانه باعث شد تا داور او را با کارت قرمز جریمه کند؛ اما این اتفاق تاثیری در نتیجه نداشت و بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس