کد خبر 945683
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
لوازم سفر

لوازم سفر به دلیل راحت کردن سفر یکی از ملزومات پر استفاده محسوب می‌شود که در این روزها افراد به فکر تکمیل کردن آن هستند.

به گزارش مشرق، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال عده‌ای در تب و تاب خریدهای نوروزی خود هستند و برخی برای لذت بردن از سفرهای نوروزی به دنبال تکمیل کردن تجهیزات سفر هستند.

در این میان برای سفر با توجه به نوع آنکه شامل سفر به اماکن تاریخی، مذهبی و طبیعت گردی می‌شود باید ملزومات مرتبط را با خود همراه داشت، اما در تمام سفرها برخی از تجهیزات مشترک خواهد بود.

در همین راستا برای جویا شدن آخرین قیمت ملزومات سفر، سری به بازار زدیم که در ادامه گزارش به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:

یکی از ملزوماتی که ممکن است در تمام سفرها مشترک باشد استفاده از چادرهای مسافرتی است که با توجه به ظرفیت و نوع آن باید هزینه‌های متفاوتی از سوی افراد پرداخت شود.

در این میان چادر مسافرتی اضطراری یک نفره حدود ۵۰ هزار تومان، چادر مسافرتی ۲ نفره بین ۱۵۰ تا ۲۳۰ هزار تومان، چادر مسافرتی ۶ نفره بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ هزار تومان و چادرهای مسافرتی ۸ نفره فنری بین ۲۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

البته چادرهای مسافرتی باقیمت‌های بالا یا پایین‌تر نیز وجود دارد که دلیل این اختلاف قیمت جنس چادر هاست.

همچنین صندلی‌های سفری تاشو با توجه به نوع آن در رنج قیمتی ۲۰ هزار تومان تا ۳۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسند.

در زمینه ملزومات پخت و پز سفر یکی از لوازم پرمصرف منقل سفری است که از ۲۰ هزار تومان تا بیش از ۲۰۰ هزار تومان قیمت دارد و در کنار آن سیخ و توری کباب نیز با توجه به جنس و کیفیت از ۲۰ هزار تومان به بالا فروخته می‌شود.

در این بین کتری‌های سفری نیز بیش از ۱۱۰ هزار تومان قیمت دارد و اجاق‌های سفری با توجه به تنوع بالا در رنج قیمتی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

یکی دیگر از لوازم پر مصرف در سفرهای مختلف سبدهای پیک نیک محسوب می‌شود که با قیمتی حدود ۱۸ هزار تومان شروع می‌شود و برخی از اقلام با دارا بودن ظروف پیکی نیک درآن بیش از ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارند.

با این تفاسیر با خرید تجهیزات سفر می‌توان در بسیاری از سفرها به طور مشترک از این لوازم استفاده کرد و سفری راحت را تجربه کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس