کد خبر 945621
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
فرانسه

دولت فرانسه روز چهارشنبه فعالیت چهار مرکز مذهبی در این کشور را به دلیل دفاع از جنبش حماس، شاخه نظامی حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین را متوقف کرده است.

به گزارش مشرق، دولت فرانسه امروز چهارشنبه فعالیت چهار مرکز را به دلیل دفاع از جنبش حماس، شاخه نظامی حزب‌الله لبنان و جهاد اسلامی فلسطین تعطیل کرد.

وزیر کشور فرانسه به علاوه این چهار مرکز («مرکز الزهرا»، «فدراسیون شیعیان فرانسه»، «حزب ضدصهیونیسم» و شبکه «ماریان») را به تلاش برای مشروعیت بخشیدن به آنچه «جهاد مسلحانه» خوانده شده، متهم کرده است.

بیشتر بخوانیم:

ارتش رژیم صهیونیستی، در جنگ احتمالی در ۳ جبهه درگیر خواهد شد

رسانه‌های فرانسه نوشته‌اند مقام‌های این کشور معتقدند اعضای این چهار مرکز از سازمان‌هایی مانند حماس، جهاد اسلامی فلسطین و شاخه نظامی حزب‌الله لبنان حمایت می‌کنند.

فرماندار شمال فرانسه مهرماه سال جاری با اتهامات مشابه فرمان تعطیلی مرکز شیعی «الزهرا» (س) واقع در «گراند سنت» شهر «دانکرک» را صادر کرده بود. نزدیکی به ایران، از جمله دیگر دلایل ادعایی پاریس برای تلاش جهت اعمال فشار بر این گروه عنوان شده است.

مرکز اسلامی الزهراء (س) یک نهاد فرهنگی است که شیعیان فرانسوی آن را اداره می کنند. این مرکز، مانند اکثر مراکز اسلامی جهان فعالیت‌هایی در زمینه حمایت از مردم فلسطین و علیه اقدامات غیر انسانی رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • FI ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    1 0
    حالا روحانی امامه شو بالاتر بزاره!
  • LB ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
    1 0
    اونا کسی ضد صهیونیست باشه رو تحت پیگرد میذارن اما توی ایران داریم مسئولین و اساتیدی که عشق صهیونیسم هستند و ابایی ندارند که اعلام کنند. از کشتار مسلمانان هم حمایت می کنند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس