کد خبر 945573
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
شفر

بسته شدن هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ با ثبت تصاویر به یادماندنی از حرکات و اتفاقات چهره‌های حاضر در این رقابت‌ها همراه بود از جمله تصویری زیبا از سرمربی استقلال.

به گزارش مشرق، چند روز بعد از اتمام رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ صفحه رسمی ACL به بازتاب اخبار و اتفاقات حاشیه‌ای رخ داده در این رقابت‌ها پرداخت که در یکی از حواشی پای سرمربی آلمانی استقلال و احساسات او نیز به میان آمد.


انتشار تصویری از وینفرد شفر در جریان بازی استقلال با العین در ورزشگاه آزادی و اعتراض مرد آلمانی به داور چهارم آن هم در شرایطی که بازی در جریان بود و بازیکنان دو تیم در راه تصاحب توپ جنگ دیدنی داشتند، توجه همگان را به خود جلب کرد از جمله صفحه رسمی ACL.


انتشار این تصویر با این متن توام شد:« اوج احساسات در بازی‌های هفته دوم». خشم شفر از برخی تصمیمات داور در جریان بازی با العین به یک یا دو مورد ختم نشد تا جایی که صفحه رسمی این رقابت‌ها یکی از بهترین تصاویر شکار شده از مرد پا به سن گذاشته آلمانی را پوشش داد و مدعی شد بروز احساسات یکی از جذابیت‌های مهم لیگ قهرمانان آسیا است.

همچنین علاوه بر خشم و فریادهای شفر، این صفحه از تصویر مهاجم کره ای و فریادهای او رو به آسمان نیز به عنوان قابی دیدنی یاد کرده است.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ساسان IR ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    1 16
    خشم هیتلری
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    1 0
    AFC غلط و بیخود کرد....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس