کد خبر 945515
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
سیل‌

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا از امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان و گرفتاران در طغیان ۸ شهر استان خبر داد.

به گزارش مشرق، جواد بخشی در جمع خبرنگاران از وضعیت امدادرسانی سپاه به سیل‌زدگان و گرفتاران در طغیان طی دیروز و امروز آب رودها در روستاها و شهرهای گلوگاه، بهشهر، میاندورود، نکا، ساری، سوادکوه، بابل و به ویژه سیمرغ (کیاکلا) خبر داد.

وی تصریح کرد: به محض وقوع سیل و طغیان در مناطق مختلف استان، فرماندهان نواحی مقاومت بسیج شهرستان‌های مازندران به لحاظ ذات بنیادین سپاه، با همه توان نیرویی بسیج و بکارگیری تمام توان و امکانات برای یاری مردم و همراهی، همدلی و همدردی با آسیب‌دیدگان به فعالیت امدادی پرداختند.

بیشتر بخوانید:

شهرهایی که در سیل مازندران غرق شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با بیان اینکه سپاه و بسیج هیچ شانی جز خدمت‌رسانی و در کنار مردم بودن ندارند، یادآور شد: تا پایان شب گذشته نیروهای بسیج با بکار گیری چندین دستگاه جت اسکی و بیل مکانیکی اقدام کردند که طی آن نجات، تخلیه و جابجایی مردم از منازل و مناطق گرفتار در آب به حسینیه ها و مساجد و همچنین روانسازی و هدایت طغیان آب انجام شد.

این مسؤول هدف اول سپاه را نجات مردم گرفتار در سیل و جلوگیری و کاهش از تلفات برشمرد و ادامه داد: سپاه کربلا در حوزه تامین امنیت حادثه دیدگان با برنامه اقدام کرده و در حوزه خدمات‌رسانی به مردم با توزیع مناسب جیره‌های غذایی، آب، نان و … پوشاک و پتو کمک‌های اولیه را انجام داد.

بخشی با یادآوری اینکه مردم مناطق آسیب‌دیده مازندران مطمئن باشند که بسیج و سپاه کربلای استان در ایام منتهی به سال تحویل همواره تا بازگشت شرایط عادی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند شد و همیشه در کنار مردم هستند، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا مردمی که در شرایط سخت معیشتی ناشی از فشارهای اقتصادی چندین ماهه، گرفتار آن بودند آلام حوادث طبیعی را به حداقل رسانده و همیار و همدرد آنان باشیم تا شب‌های عید این خانواده‌ها مشکلی نداشته باشند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
    0 0
    پيشگيري بهتر از درمان است.متاسفانه جنگل ها كه مانع سيل هستند را تخريب كردند.الان نتيجه اش را داريم ميبينيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس