کد خبر 945246
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
قیمت خودرو ۱۰ درصد پایین آمده است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت خودرو در چند روز گذشته حداقل ۱۰ درصد پایین آمده است.

به گزارش مشرق، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هدف دشمن از تحریم‌ها در حوزه صنعت محقق نشده است، گفت: تولید در کشور جریان دارد البته در ماه‌های گذشته نوساناتی داشته‌ایم و تلاش ما این بوده که این نوسانات رفع شود.

وی با بیان اینکه در سال آینده پروژه‌های خود را ذیل اقتصاد مقاومتی ادامه می‌دهیم، افزود: درست است که تحریم برای ما موانع ایجاد کرده اما در عین حال فرصت‌هایی را نیز فراهم کرده و ما باید از این فرصت‌ها در سال آینده در بخش صنعت و تولید استفاده بیشتر کنیم.

بیشتر بخوانید:

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص اینکه گفته می‌شود بیش از ۶۰ درصد خودروهای تولیدی در اختیار افراد خاص قرار گرفته است، گفت: وقتی ثبت نام از طریق کد ملی و اینترنتی است چنین اتفاقی نمی‌افتاد، اگر ثبت نام از طریق نمایندگی‌ها انجام می‌شد ممکن است چنین اتفاق رخ می‌داد البته اگر تخلفی رخ دهد حتماً برخورد می‌شود.

رحمانی تاکید کرد: قیمت خودرو در چند روز گذشته حداقل ۱۰ درصد پایین آمده است.

وی در خصوص اینکه چه میزان وام در اختیار قطعه سازان قرار گرفته است؟، گفت: از ۴ هزار میلیارد تومان تا الان بیش از ۳ هزار میلیارد تومان وام به قطعه سازان پرداخت شده است البته ما اقدامات دیگری مثل اصلاح ساختاری، فروش اموال مازاد و ساخت داخل به جای واردات را آغاز کرده‌ایم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در پایان خاطرنشان کرد: در چند ماه گذشته تولید دو خودروساز اصلی کشور بین ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دستگاه در روز بود که الان این رقم به بیش از ۴ هزار دستگاه رسیده این یعنی تولید بیشتر شده و قدرت ایفای تعهدات خودروسازان هم بیشتر شده ما این روند را ادامه خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    10 1
    خجالت هم خوب چیزی است! که این بشر چیزی از آن نمی داند!
  • داود AE ۰۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۵
    3 0
    ببخشید، وزیر جان این 4هزار لگن کجا میره.... دست مشتری یا دلال شمر زاده؟؟؟
  • علیرضا IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    0 0
    بنده به عنوان کسی که به روحانی رای دادم با صدای بلن میگم اشتباه کردیم ایشان با این چنین وزرا که بیشتر شبیه دلال ومیباشند دیگر شورش را در آورده اند..یک آدم د..پیدامیشود که سنگی را در چاه می اندازد که صدتا آدم هم نمیتواند آن را در بیاورد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس