کد خبر 945221
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
پدافند هوایی

فرماندهی پدافند جنوب شرق کشور در حکمی سرهنگ سیف الله کاظم لو را به عنوان فرمانده جدید پایگاه پدافند هوایی جزیره کیش معرفی کرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده امام جمعه کیش در این مراسم با تاکید بر خدمات سازنده پایگاه پدافند هوایی در تامین امنیت پایدار آسمان کشور و تقدیر از خدمات این نیرو در جزیره گفت: مدیریت زمان و استفاده درست از زمان هایی که در آن مسوولیتی بر عهده داریم موضوع مهمی است که موجبات سعادت دنیوی و اخروی را فراهم می اورد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش هم در این مراسم گفت: باور و اعتقاد به کار به خوبی در کارکنان پدافند هوایی کیش مشهود است و این مرکز با انجام درست وظایف خود توانسته است به یکی از نیروهای اصلی تامین امنیت پایدار کشور تبدیل شود.

بیشتر بخوانیم:

پاسخ امیر اسماعیلی به شایعات درباره جابجایی‌اش از فرماندهی پدافند هوایی

امیر محمد رضا زینالی فرمانده پدافند جنوب شرق کشور هم با تاکید بر هشیاری همیشگی کارکنان پدافند هوایی در تامین امنیت آسمان کشور مسوولیت را امانتی مهم در اختیار هر فردی عنوان کرد و گفت: پذیرفتن مدیریت و خدمت فرصتی برای خدمتگذاری به مردم است و هر مسوولی باید تقوا، شجاعت و خودآگاهی را چاشنی دوران مسوولیت خود کند.پیش از این سرهنگ مجتبی قلی زاده مسوولیت فرماندهی پایگاه پدافند هوایی کیش را بر عهده داشت که به دلیل پایان خدمت ۳۰ ساله و بازنشستگی جای خود را به سرهنگ سیف الله کاظم لو داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس