ارتش رژیم صهیونیستی

تحلیل‌گر روزنامه معاریو نوشت که رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی لازم برای درگیری جدی در آینده را ندارد.

به گزارش مشرق، یکی از روزنامه‌های مهم رژیم صهیونیستی از احتمال درگیری ارتش این رژیم در سه میدان نبرد در هر جنگ احتمالی خبر داد.

«طال یف‌رام»، خبرنگار و ستون‌نویس نظامی روزنامه «معاریو» رژیم صهیونیستی شنبه (۲۵ اسفند) طی یادداشتی در این روزنامه نوشت که در هر جنگ احتمالی، ارتش رژیم اشغالگر قدس مجبور خواهد بود در بیش از یک جبهه بجنگد.

بیشتر بخوانید:

ادعای رژیم صهیونیستی درباره شلیک راکت به سمت تل‌آویو

هشدار ارتش رژیم صهیونیستی: ساکنان تل‌آویو به پناهگاه بروند +فیلم

او نوشت: «احتمالا ارتباط جغرافی بین سوریه و لبنان، تأییدی است بر اینکه در هر سناریوی جنگ احتمالی، ارتش اسرائیل نیاز به این خواهد داشت که نه‌تنها در لبنان بلکه در جبهه شمالی مانور نظامی گسترده‌ای داشته باشد».

این تحلیلگر مسائل نظامی صهیونیست، ملحق شدن نوار غزه به این جنگ را سخت‌ترین سناریو علیه ارتش رژیم صهیونیستی خواند و گفت که این رژیم مجبور خواهد شد در آن واحد در سه میدان بجنگد.

او همچنین گفت که «آویو کوچاوی»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی آمادگی لازم برای درگیری احتمالی جدی‌تر را ندارد.

این تحلیلگر روزنامه معاریو اظهارات مقام‌های ارشد صهیونیست از جمله «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و فرماندهان ارتش در رابطه با میزان موفقیت ارتش در مقایسه با وضعیت میدانی را متناقض خواند و گفت که بین اظهارات آن‌ها شکاف وجود دارد.

او مدعی شد که ایرانی‌ها و حزب‌الله هرگز از چشم‌انداز و اهداف خود در سوریه دست نخواهند کشید و روس‌ها حداقل با درخواست‌های اسرائیلی‌ها موافقت نخواهند کرد و به بازی دوگانه خود ادامه خواهند داد.

یف‌ام نوشت، ماه گذشته هیچ گزارشی مبنی بر حمله اسرائیل به سوریه مخابره نشد و «آزادی عمل اسرائیل» در لبنان به رغم سلسله گفت‌وگوهای تل‌آویو و مسکو و دیدارهای نتانیاهو و پوتین، خیلی کمتر شده است.

رژیم صهیونیستی طی چند سال گذشته به بهانه مقابله با تقویت قدرت نظامی ایران در سوریه و ممانعت از ورود سلاح‌های ادعایی از سوریه به لبنان، با نقض حریم هوایی این کشور به اهداف ادعایی خود حمله کرده است که با مقابله پدافند هوایی سوریه برخی از این حملات خنثی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس