‌

همزمان با فرارسیدن سالروز رحلت احمد خمینی ویدئویی از سخنان رهبر انقلاب درباره درددل‌های وی از خناس‌ها مشاهده می‌کنید.

به گزارش مشرق، سیداحمد خمینی فرزند امام خمینی (ره) تحصیلات حوزوی خود را در سال ۱۳۴۴ ه. ش در قم شروع کرد. او پس از تبعید پدر و برادرش به کشور عراق، به عنوان سرحلقه ارتباطی میان نهضت اسلامی ایرانیان و رهبر نهضت، جایگاه ویژه‌ای در آن دوره سیاسی پیدا کرد. پس از رحلت امام خمینی (ره)، سیداحمد تولیت مرقد پدر را برعهده گرفت. وی خمینی در ۲۱ اسفند ۱۳۷۳ ه. ش، به دلیل عارضۀ قلبی و تنفسی، در بیمارستان بقیة‌اللّه تهران بستری شد و در شامگاه پنج شنبه، ۲۵ اسفند (۱۵ شوال ۱۴۱۵ ق) همان سال درگذشت.

همزمان با فرارسیدن سالروز درگذشت سید احمد خمینی صفحه اینستاگرام منتسب به رهبر معظم انقلاب که به بازخوانی روایت رهبر انقلاب درباره وقایع تاریخی می‌پردازد، با انتشار فیلمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره فرزند امام راحل (ره) نوشت:

درد دل‌های حاج احمد آقا از خناس‌ها!
آیت‌الله خامنه‌ای، در ششمین سالگرد رحلت حاج احمد آقای خمینی، در حرم امام، خاطره مهم و عبرت‌آموزی را از آن سلاله امام امت بیان کردند. ایشان هجده سال پیش گفتند:
«[حاج احمد آقا] مدافع امام و انقلاب در زمان حیات امام و بعد از حیات امام [بود]. ایشان از ارزشها و اصول دفاع کرد و ایستاد و خلاف انتظار و توقّع خیلیها رفتار نمود. خود ایشان در یک سال آخر عمرش، دوسه مرتبه پیش من از بعضی کسان که از او توقّعات دیگری داشتند و چیزهای دیگری می‌خواستند، درد دل کرد.» ۷۹/۱۲/۲۶‌
براستی، کدام خناسان می‌خواستند که مرحوم حاج احمد آقا، حمایتش را از رهبری سلب کند؟ چه کسانی قصد مصادره بیت امام را علیه رهبری داشتند که به درد دل‌های یادگار امام انجامیده بود؟
نام و یاد مرحوم حجت‌الاسلام سید احمد خمینی، رحمه الله، در ۲۵ اسفند، سالروز رحلت آن فرزند عزیز امام راحل، گرامی و جاودان باد!

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۵
    8 1
    چه کسانی ایشون رو کشتن؟
  • احمد IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۶
    0 0
    روحش شاد وانشاء الله فرزندانش هم راه این خلف صالح امام را ادامه دهند وهمانند پدر به حرف خناسان وقعی ننهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس