کد خبر 944000
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
تکواندو

آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران تکواندوی تهران روز سه شنبه ۲۱ اسفند ماه با حضور رییس فدراسیون تکواندو و خانواده بزرگ تکواندو پایتخت برگزار شد.

به گزارش مشرق، مراسم تجلیل از قهرمانان بین المللی و ملی، پیشکسوتان، مربیان، داوران و خانواده شهدای گرانقدر به پاس قدردانی از مدال آوران و زحمت کشان تکواندو استان تهران سه شنبه ۲۱ اسفند ماه در سالن همایش آمفی تئاتر صنایع هواپیمایی کشور با حضور محمد پولادگر، رئیس فدراسیون تکواندو علی خلیلی، رئیس هیئت تهران، مسعود لشگری دبیر هیئت و رؤسای حوزه و شهرستان‌ها، کمیته‌ها، پیشکسوتان تکواندو استان تهران، برگزار شد.

در این مراسم، از مدال آوران بین المللی و مسابقات قهرمانی کشور در سال ۹۷ (کلیه رده‌های سنی)، کادر فنی اعزامی به مسابقات کشوری، برترین مربیان کشور، برترین رییس و نایب رییس حوزه و شهرستان و کمیته‌های ستادی، پیشکسوتان، خانواده معظم شهیدان علیرضا و حمیدرضا مشرفی و علیرضا بدرخانی، از جانبازان صنایع هواپیمایی ناصر برزگر و ناصر گودرزی تجلیل شد.

در ادامه این مراسم علی خلیلی، رئیس هیئت تکواندو استان تهران گفت: وظیفه خود می‌دانم از همه عزیزان و دست اندر کاران تکواندو تهران بویژه آقای لشگری دبیر هیات تکواندو استان بابت تمامی کارهای بزرگی که طی یک سال اخیر به انجام رسانده تشکر کنم و همچنین مراتب قدردانی خود را از حضور گرم تمامی عزیزان و پیشکسوتان بویژه جناب آقای پولادگر اعلام می‌دارم.

بیشتر بخوانید:

دختر شیرازی برترین پاراتکواندوکار جهان شد


وی افزود: ما یک خانواده بزرگ هستیم و همواره باید دست به دست هم داده و تلاش بکنیم که هیئت تهران بهترین باشد که البته به اعتقاد من اخلاق و معنویت باید در همه امور مقدم باشد و یقیناً قهرمانی با اخلاق لذت بخش تر و شیرین‌تر خواهد بود. من ایمان دارم قهرمانی با اخلاق شیرین‌تر خواهد بود و ما باید در اخلاق و معنویات هم نمونه باشیم چرا که آن چیزی که رضای خداوند متعال را جلب می‌کند این است.


رئیس هیات تکواندو استان تهران اظهار داشت: من معتقدم اگر کار مثبتی صورت گرفته صرفاً مختص امروز نیست و نتیجه تلاش‌ها و زحمات گذشتگان نیز هست و امیدواریم بتوانیم همین روند رو به رشد را حفظ بکنیم.


وی ضمن عرض تبریک به مناسبت قهرمانی تیم نیروهای مسلح گفت: قطعاً با کمک شما توانستیم در برزیل به این مهم دست پیدا کرده و قهرمان رقابت‌های سیزم شویم. رقابت‌هایی که بسیار دشوار است و کشورها می‌خواهند قدرت خود را به رخ بکشند و ما توانستیم با سرمربیگری محمدرضا زوار در برزیل حماسه بیافرینیم و قهرمان جهان شویم.


خلیلی با اشاره به برگزاری اجتماع بزرگ در سال آینده گفت: تکواندو تهران توانمندی‌های زیادی دارد البته چالش‌هایی هم داریم که باید در راستای برطرف کردن آنها بکوشیم. برخی از این مشکلات مربوط به ما و برخی مربوط به فدراسیون می‌باشد که می‌بایست هر یک از ما با پذیرفتن اشتباهات خود برای ریشه کن کردن مشکلات تلاش کنیم. کار تکواندو تهران در تکواندو کشور اثربخش است همانگونه که وقتی امنیت در پایتخت برقرار باشد شاهد برقراری امنیت در کل کشور هستیم.


رئیس تکواندو پایتخت در پایان با تشکر از حضور خانواده‌های شهدا در مراسم گفت: ما هر چه داریم از خانواده شهدا است و این عزیزان چراغ راه ما هستند. امید داریم با وحدت و انسجام و همدلی و توکل به خداوند متعال به همه خواسته‌های خود برسیم و سال آینده سالی سرشار از موفقیت و پیروزی برای ورزش کشور بویژه تکواندو تهران باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس