کد خبر 943758
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
توقف شاگردان برانکو مقابل پاختاکور

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز پس از صرف ناهار برای بازیکنانش صحبت کرد و در خصوص بازی با السد مواردی را به شاگردانش گوشزد کرد.

به گزارش مشرق، بازیکنان تیم پرسپولیس امروز ناهار را در هتل محل اقامت خود صرف کردند و برای استراحت راهی اتاق‌های خود شدند. برانکو سرمربی تیم پرسپولیس پس از اینکه بازیکنانش ناهار را صرف کردند لحظاتی برای شاگردانش به صحبت پرداخت.

بیشتر بخوانید:

تکلیف ربیع‌خواه برای دربی مشخص شد

برانکو در صحبت‌های کوتاه خود به بازیکنان گفت: می‌دانیم السد تیم قدرتمندی است و این تیم ۸ بازیکن ملی‌پوش دارد اما باید بدانید که سال قبل این تیم همین بازیکنان را داشت و همین تعداد ملی‌پوش در این تیم حضور داشتند که شما آنها را شکست دادید و به فینال آسیا رفتید.

وی در ادامه صحبت‌هایش برای بازیکنان پرسپولیس افزود: ما فصل قبل ۴ بار با السد بازی کردیم که دو بار این تیم را شکست دادیم. یک بار شکست خوردیم و یک بار هم بازی مساوی شد و امروز از شما توقع دارم که به عنوان قهرمان و بهترین تیم ایران بتوانید باز هم دست پر از زمین بیرون بیایید و موفق شویم السد را شکست دهیم. ما باید بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم چرا که تیم خوبی داریم و هواداران چشم انتظار این هستند تا آنها را خوشحال کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس