کد خبر 943755
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
سرلشکر صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اعطای نشان عالی ذوالفقار به سرلشکر سلیمانی را تبریک گفت.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی با اشاره به نقش بی بدیل نیروی قدس سپاه در دفاع از ملت های مظلوم و بی دفاع مسلمان، اعطای نشان ذوالفقار به سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده این نیرو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

با کمال خرسندی و مسرّت اعطای نشان ذوالفقار از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به جنابعالی را تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانیم:

سه گسل فعال جهان غرب از دید سرلشکر صفوی

زحمات، خدمات و مجاهدت آن برادر ارجمند و مجموعه نیروی پرافتخار قدس و سایر نیروهای سپاه در دفاع از ملت های مظلوم و بی دفاع مسلمان در صحنه های دفاع عمیق استراتژیک انقلاب اسلامی طی بیش از ۲۰ سال گذشته، به حق شایسته تقدیر است.

بحمدالله تدابیر راهبردی و حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از بلاد و ملت های اسلامی منطقه و فداکاری و رشادت های جنابعالی و نیروی قدس سپاه به عنوان پیشانی انقلاب اسلامی در صحنه های گوناگون مبارزه با صهیونیسم بین الملل و عوامل تروریستی و دست پرورده جبهه کفر و نفاق، به ویژه در کارزار دفاع مشروع و انقلابی در برابر جریانات تکفیری در شامات، امنیت و استقلال را برای ملت های مسلمان تأمین نمود و ائتلاف استراتژیک را بر مبنای منظومه فکری اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) در مقابل جبهه استکبار آمریکایی و صهیونیسم بین الملل و ایادی منطقه ای تثبیت و تقویت کرد.

در پایان با درود بر ارواح شهدای مظلوم مدافع حرم و ارج گذاری به رشادت های رزمندگان مقاومت اسلامی، سربلندی و عاقبت بخیری جنابعالی را از تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و سلسله مرتب فرماندهی مسئلت می نمایم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس