کد خبر 943703
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
خشم رژیم صهیونیستی از اعطای نشان «ذوالفقار» به سردار سلیمانی

سرلشکر باقری و سردار حاجی زاده در پیامهایی جداگانه مفتخر شدن سرلشکر سلیمانی به دریافت نشان ذوالفقار را تبریک گفتند.

به گزارش مشرق، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، طی پیامی اعطای نشان ذوالفقار از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به سردار سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی را به وی تبریک گفت و آن را نشانه شایستگی آن سردار سرافراز سپاه اسلام دانست.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«لایستوی القعادون من المومنین غیر اولی الضرر و المجاهدون فی سبیل الله باموالهم و انفسهم، فضل الله المجاهدین باموالهم و انفسهم علی القاعدین درجه، و کلاً وعدالله الحسنی، و فضل الله المجاهدین علی القاعدین اجرا عظیما-درجات منه و مغفره و رحمه، و کان الله غفورا رحیما» (سوره نساء-آیه ۹۵ و ۹۶)

بیشتر بخوانیم:

قاسم سلیمانی با «هاشم مِرقال» چه شباهتی دارد؟

برادر عزیز و ارجمندم، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی (دام عزه)

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم

بی تردید پاداش مجاهدانی که با جان و مال خود در راه خدا جهاد می کنند، اجری عظیم خواهد بود و ایستادگی جانانه در برابر عوامل اسکتبار و صهیونیسم و وهابیت و داعش جنایتکار در جبهه های عراق و سوریه ونبردهای سخت و طاقت فرسا در آوردگاه های بزرگ، از جناب عالی شخصیتی ولایتمدار و از جان گذشته در راه آرمان های بلند انقلاب اسلامی در اذهان جهانیان ترسیم نموده است. ملت شریف ایران و تمامی ملت های آزاده دنیا به فرزندان متدین و انقلابی این نظام الهی همچون جناب عالی مباهات و افتخار می نماید و سلامتی و موفقیت روز افزون شما، آرزوی همیشگی ماست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرلشکر پاسدارحاج قاسم سلیمانی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

با سلام و تحیات

دریافت نشان "ذوالفقار" از دست مبارک فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را به آن فرمانده مومن، انقلابی، ولایتمدار و خردمند و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح تبریک عرض می نمایم.

رجاء واثق دارم این اتفاق فرخنده ره آورد اخلاص، رشادت و فداکاری های هوشمندانه جنابعالی و خیل پاسداران انقلاب، مدافعین حرم و رزمندگان جبهه مقاومت در دفاع از امت اسلامی و مقابله با توطئه و فتنه بزرگ نظام سلطه و صهیونیسم و تروریسم تکفیری در منطقه است که تحت هدایت های حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا (مدظله‌العالی) رقم خورده است.

تداوم موفقیت و افتخار آفرینی آن برادر عزیز و نهاد مقدس و مردمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحقق ماموریت های خطیر محوله، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و فرامین مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) را متواضعانه از ذات اقدس ربوبی مسئلت می کنم.

سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس