کد خبر 943522
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۵
ارز نمایه

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس جزئیاتی از طرح جدید مجلس برای ساماندهی‌ بازار ارز را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (دوشنبه، ۲۰ اسفند) این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه مجلس طرح سپرده ارزی در بانک‌های عامل پس از بیان نظرات موافقان و مخالفان تصویب شد.

بیشتر بخوانید:

قیمت دلار برمی‌گردد

وی با اشاره به بخشی از جزئیات طرح سپرده ارزی در بانک‌های عامل، اظهار داشت: براساس این طرح، بانک مرکزی و بانک‌ها موظف‌اند بازپرداخت اصل و سود سپرده‌های ارزی را تضمین کنند تا تشویقی برای سپرده‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بانک‌ها باشد.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان هدف از این طرح را، اطمینان‌بخشی به صاحبان دلار، یورو و ارزهای خارجی، جهت حفظ سرمایه‌های ارزی‌شان در نظام بانکی کشور است، این طرح، در صورت تصویب نهایی، نقش مؤثری در ساماندهی بازار ارز ایفا خواهد کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کره مشتری IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    0 0
    سلام این طرح خیلی شبیه میدان آزادی تهران است وتمام سیاستهای بانک مرکزی را نقش بر آب می کند چطوری ملت مطمئن باشند که بانک مرکزی حسابهای ارزی مردم بی قدرت را راحت بالا نمیکشه بنظر شما گرگ دلش به حال بره میسوزه یا شکمش گرسنه شده
  • DE ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    0 0
    طرح را بگذارند در کوزه ، آبش ر ا بخورند !کسی به بانکها اعتماد ندارد که ارز به دست بانک بدهد و بعد تومن تحویل بگیرد آنهم به نرخ دولتی !!!. در بعضی قراردادها ی بانکی نوشته شده که باز پرداخت پول به ارز یا تومن بستگی به شرایط دارد . ازاین علنی تر نمی شود زیر یک تعهد مالی زد .
  • US ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۱
    0 0
    طرح ساماندهی ارز! جزییات! خوشم میاد یک خط خبر کمیسیون فلان فلان را با آب و تاب به ملت قالب می کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس