کد خبر 943176
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
استقلال و فولاد

استقلال بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که ۱۷ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شد تا ۱۴ فررودین یعنی حدود یک ماه از تهران خارج نمی‌شود.

به گزارش مشرق، استقلال بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان که ۱۷ اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار شد تا ۱۴ فررودین یعنی حدود یک ماه از تهران خارج نمی‌شود. وینفرد شفر و شاگردانش در این مدت ۴ بازی دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند.

اگر آبی‌پوشان مانند دیدار با نفت مسجدسلیمان از بازی‌های خانگی پیش رو ۳ امتیاز بگیرند و برنده از میدان خارج شوند هم در لیگ برتر و هم در آسیا به قهرمانی و صعود امیدوار و خوشبین‌تر از همیشه خواهند بود. اگر استقلالی‌ها بتوانند مانند بازی اول از ۴ بازی پیش رو هم ۳ امتیاز بگیرند آن وقت از آزادی ۱۵ امتیاز به جیب زده‌اند! فعلاً که بساط آبی‌ها در آزادی پهن است و با توجه به فشردگی بازی‌ها این موضوع می‌تواند یک پوئن و امتیاز بزرگ برای آبی‌پوشان باشد. شفر و شاگردانش معمولاً قدر امتیازهای خانگی را نمی‌دانند اما این بار چاره‌ای جز ترک عادت ندارند!

بیشتر بخوانید:

برای زنده ماندن در گروه مرگ

شفر و شاگردانش این روزها خودشان را برای انجام دومین بازی در روز ۲۱ اسفند لیگ قهرمانان برابر العین امارات آماده می‌کنند. آبی‌پوشان در فصل گذشته لیگ قهرمانان که با امید ابراهیمی، مامه تیام و جباروف از امروز قوی‌تر و سرحال‌تر بودند، در خانه با عمر عبدالرحمن و یارانش نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک کسب نکردند. اما این بار با توجه به شکست سنگین خارج از خانه برابر الدوحیل برای زنده نگه داشتن امیدهایشان در گروه مرگ چاره‌ای جز بردن در ورزشگاه آزادی ندارند. استقلالی‌ها از دومین بازی متوالی خودشان در آزادی مانند بازی با نفت مسجدسلیمان برد و ۳ امتیاز می‌خواهند.

به دنبال جبران

استقلالی‌ها بعد از العین، در سومین بازی متوالی خود ۲۵ اسفند میزبان نساجی قائمشهر هستند. آنها در بازی رفت که به میزبانی حریف برگزار شد با تساوی بدون گل متوقف شدند اما این بار برای حفظ خودشان در کورس قهرمانی و حتی امید به صدرنشینی چاره‌ای جز بردن شاگردان مجید جلالی ندارند. هرچند جلالی و شاگردانش در تعطیلات نیم‌فصل در یک بازی تدارکاتی با ارایه یک بازی فیزیکی از آبی‌ها یک تساوی گرفتند، استقلالی‌ها این بار حق ندارند در تهران به تیمی امتیاز بدهند حتی اگر حریف، تیم فیزیکی و قلدر نساجی باشد و بازی‌های سخت و فشرده آبی‌ها را خسته کرده باشد.

حساس و سخت مثل دربی

بعد از بازی با نساجی که سال ۹۷ برای استقلالی‌ها تمام می‌شود، آنها سال ۹۸ را هم در ورزشگاه آزادی آغاز می‌کنند و ۱۰ فروردین در ورزشگاه خانگی‌شان مهمان برانکو ایوانکوویچ و شاگردانش هستند. ۳‌امتیاز این بازی برای هر دوتیم به ویژه آبی‌پوشان که سودای قهرمانی بعد از چند فصل ناکامی را در سر می‌پرورانند از نان شب هم واجب‌تر است. اما دربی سخت‌ترین بازی استقلال در آزادی است، حتی سخت‌تر از بازی با تیم پرستاره العین که برای جبران شکست خانگی مقابل الهلال به تهران آمده است.

سایپا با طعم انتقام

آخرین و پنجمین بازی متوالی استقلال در ورزشگاه آزادی ۱۴ فروردین برابر سایپا خواهد بود. همان تیمی که بازی رفت را ۲ بر یک به آبی‌ها واگذار کرد اما در جام حذفی یقه شفر و شاگردانش را گرفت و به مدافع عنوان قهرمانی اجازه عرض اندام نداد. این بازی هم مانند بازی‌های قبلی علاوه بر ارزش و اهمیت امتیازی حال و هوای انتقام‌گیری هم دارد. استقلال شاید در آخرین بازی متوالی‌اش در آزادی صدرنشینی در لیگ را هم جشن بگیرد و بیش از هر زمان دیگری به قهرمانی نزدیک باشد. البته این به شرطی است که آبی‌ها مانند دیدار اول، در ۴ بازی آینده‌شان در آزادی هم با برد و ۳ امتیاز از میدان خارج شوند.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس