کد خبر 943019
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
شاگردان شفر

تیم فوتبال استقلال بعد از پیروزی برابر نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر، حالا باید در میدانی آسیایی از تیم العین میزبانی کند.

به گزارش مشرق، آبی پوشان تهران در لیگ برتر همچنان پیروز می‌شوند تا شرایطی مناسب در این مسابقات داشته باشند. شاگردان وینفرد شفر پس از پیروزی برابر نفت مسجد سلیمان، حالا باید در لیگ قهرمانان آسیا از تیم العین میزبانی کنند.

استقلال و العین هر دو بازنده‌های روز اول این مسابقات بودند به همین دلیل امتیاز این بازی برای آنها حیاتی است و شکست در این بازی می‌تواند تیم بازنده را تا حد زیادی از صعود به مرحله بعدی باز دارد.

اتفاقات بازی‌های اخیر استقلال باعث شده تا سخت‌ترین تصمیم شفر برای انتخاب نفرات اصلی‌اش به چارچوب دروازه بازگردد. جایی که باید یکی از بین رحمتی یا حسینی برای ایستادن در دروازه انتخاب شود.

بیشتر بخوانید:

۲ غایب بزرگ العین برای مصاف با استقلال

رحمتی کاپیتان آبی پوشان و دروازه‌بانی باتجربه‌تر نسبت به حسینی است که در حالت طبیعی می‌تواند گزینه اول شفر برای این دیدار باشد. اما عملکرد این دروازه‌بان مقابل الدحیل که منجر به شکست ۳ بر صفر آبی پوشان شد و پس از آن کلین شیت حسینی مقابل نفت مسجد سلیمان همراه با چند واکنش خوب، کار این انتخاب را سخت می‌کند.

سرمربی آبی پوشان شاید ۱۰ انتخاب خود را برای دیدار با العین انجام داده باشد و ترکیب تیمش را در ذهن چیده باشد، اما حتماً آخرین و سخت‌ترین انتخاب او به چارچوب دروازه‌اش باز خواهد گشت. شاید این آخرین انتخاب شفر برای دیدار با العین باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس