کد خبر 942956
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۲
آیت الله محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: همانطور که در طول تاریخ بسیاری از هجرت‌ها زمینه‌ساز پیروزی انقلاب‌ها بوده است، این سفر را قدمی برای پیروزی انقلاب بحرین می‌بینیم .

به گزارش مشرق، آیت الله محمد یزدی در آیین تجلیل و تکریم آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین که امشب در سالن اجتماعات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، با اشاره به اینکه اسلام همیشه در برابر دشمنان با تحمل مشقت‌های رهبران روبرو بوده است، اظهار کرد: نگهبانان اسلام همیشه این مشقت‌ها را تحمل کردند و به لطف این تحمل‌ها توانستیم به جایگاه فعلی برسیم.

وی هدف از برگزاری این نشست را تجلیل از مشقت‌ها و سختی‌های آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دانست و اضافه کرد: هر انقلابی این سختی‌ها و مشکلات را تحمل کرده و بعد از این تحمل‌ها توانسته به پیروزی و موفقیت برسد.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله یزدی: منکر حجاب کافر است

انتقاد آیت‌الله یزدی از سخنان روحانی در خصوص حجاب

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: اکنون در نظام اسلامی هزاران روحانی مشغول تحقیق و پژوهش در حوزه‌های مختلف علوم اسلامی هستند و این نظام پرچم‌دار حرکت‌های اسلامی در سطح جهان شده است.

وی از شورای نگهبان به‌عنوان گلوگاه حفاظت از اسلام نام برد و گفت: در این کشور کاری انجام نمی‌گیرد که خلاف اسلام باشد مگر مصلحت مجمع تشخیص باشد که آن‌ها نیز حکم ثانویه اسلام را بررسی و فرمان را صادر می‌کنند.

آیت الله یزدی یادآور شد: شاید در تاریخ هیچ وقتی نبوده که اسلام همانند امروز در سطح جهانی مطرح باشد و خوشبختانه مطرح بودن اسلام در این سطح وسیع به‌خصوص در میان نخبگان و بزرگان به علت زحمات شخصیت‌هایی از جمله سید حسن نصرالله و شیخ عیسی قاسم است که با جان و مال خود برای رشد، پیشرفت و حفظ اسلام به میدان آمده‌اند.

وی اضافه کرد: امیدواریم این هجرت سرآغاز پیروزی انقلاب بحرین باشد همانطور که در طول تاریخ نیز بسیاری از هجرت‌ها زمینه‌ساز پیروزی انقلاب‌ها بوده است؛ امام خمینی (ره) را نیز تبعید کردند اما ایشان توانستند انقلاب را به پیروزی برسانند، این سفر شیخ عیسی قاسم را قدمی برای پیروزی انقلاب بحرین می‌بینیم و مطمئن هستیم مشقت‌های این شخصیت نتیجه‌بخش خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس