کد خبر 942549
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۵
همراه اول

همراه اول امسال هدایای تبلیغاتی نوروزی خود را از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می کند.

یکی از اصلی ترین مولفه های اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی است. فرهنگی که در صورت فراگیر شدن می تواند مانع بزرگی در برابر تکانه های اقتصادی خارجی و کاهش تاثیر تحریم های خارجی بر بازار ملی ایران است. به همین منظور رهبر معظم انقلاب سال ۹۷ را سال حمایت از کالای ایرانی انتخاب کردند. شعاری که از یک سو ناظر به مسئولین و دستگاه های اجرایی است تا با حمایت از تولیدات و تولیدکنندگان، انگیزه فعالان اقتصادی را افزایش دهند و از سوی دیگر احتمام مردم به خرید از محصولات ایرانی، می تواند چرخ بازار داخل را به گردش در آورد.
برپایه این گزارش، با توجه به اینکه در اسفند ماه و در آستانه سال جدید خرید هدایا و عیدی پایان سال، به یکی از دغدغه های مردم و همچنین دستگاه های اجرایی تبدیل می شود، یکی از مهمترین زمان هایی است که می تواند تاثیری بسزایی در تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی داشته باشد.

در همین راستا همراه اول امسال هدایای تبلیغاتی نوروزی خود را از تولیدات مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می کند. اپراتور اول در راستای مسئولیت اجتماعی و حمایت از تولیدات ملی، هدایای تبلیغاتی نوروز ۹۸ خود را فقط از تولیدات مدد جویان بهزیستی و کمیته امداد تهیه می کند و خرید اقلام خارجی را متوقف کرده است.

اقدامی که گام مثبتی در کاهش وابستگی به کالا های خارجی و افزایش روحیه برای تولید کنندگان داخلی است. از سوی دیگر اتفاق مبارکی است از آن جهت که همراه اول تصمیم گرفته است تا حمایت خود از کالاهای ایرانی را به تولیدات مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی متمرکز کند.

از سوی دیگر طبق اعلام همراه اول این اقدام محدود به مقطع زمانی اسفند ماه نبوده و طبق اعلام همراه اول بنا است تا تبدیل به یک رویه دائمی برای خرید کالا از سوی این اپراتور شود.
از سوی دیگر سال گذشته وزیر ارتباطات از شرکت‌های صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات دعوت کرد، تا هزینه اقلام تبلیغاتی نوروزی خود را صرف کمک به مردم زلزله‌زده استان کرمانشاه کنند. کمپینی که همراه اول نیز با پیوستن به آن، هزینه اقلام تبلیغاتی خود را صرف کمک به مردم زلزله زده استان کرمانشاه کرد.

حالا امسال بار دیگر وزیر ارتباطات بار دیگر از سازمان ها و شرکت ها خواسته است تا به جای خرید هدایا برای مدیران دستگاه ها یا تبلیغات، امکانات حداقلی را برای روستای گردشگری «درک» در استان سیستان و بلوچستان فراهم کنند؛ درخواستی که این بار نیز مورد استقبال همراه اول قرار گرفته است و این شرکت اعلام کرده است که بخش عمده ای از هزینه اقلام تبلیغات نوروزی خود را به این امر اختصاص داده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس