کد خبر 942508
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
استقلال

کارت‌های پرتعداد بازیکنان استقلال که اکثر آنها به دلایل غیرفنی دریافت می‌شود، یکی از مشکلات بزرگ شفر در مسیر کورس قهرمانی است.

به گزارش مشرق، هر جا که داوری سوتی می‌زند یکی از بازیکنان استقلال حضور دارند که اعتراض کنند. این وضعیت این روزهای بازیکنان استقلال است که تعداد اخطارهایشان به خاطر اعتراض به داوری هر هفته بیشتر و بیشتر می‌شود. اعتراضات این بازیکنان باعث حساسیت داوران هم شده است و همین مساله هم به بالا رفتن کارت‌های زرد کمک بیشتری می‌کند.

بیشتر بخوانید:

حضور مهاجم استقلال در کمیته اخلاق

نمونه این مساله بازی آخر استقلال مقابل فولاد است که سیدعلی قبل از شروع بازی به پژمان منتظری به عنوان کاپیتان استقلال تذکر داد که در طول بازی نه خودش مانند بازی‌های قبلی با داور درگیر شود و نه به بازیکنانش اجازه این کار را بدهد. اتفاقی که استقلالی‌ها بیش از ۲۰ دقیقه نتوانستند تحمل کنند و این بار دانشگر بود که با یک کارت زرد به خاطر داوری سه کارته شد و بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان را از دست داد.

در حال حاضر که استقلال ریتم دفاعی و هجومی‌اش را بدست آورده و به آمادگی لازم رسیده می‌توان گفت که بزرگترین مشکل شفر همین اخطارهای بی‌مورد و محرومیت‌های بدموقع است. تیمی که هر هفته یکی از بازیکنان اصلی‌اش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. آخرین ضربه‌ای که استقلال از محرومیت بازیکنش بدست آورد مربوط به آسیاست که روزبه چشمی به دلیل اخراج در آخرین بازی آسیایی مقابل الدحیل غایب بود.

نکته جالب این است که این اخطارها و محرومیت‌ها هیچ تاثیری بر بازیکنان استقلال ندارد که در طول بازی بیشتر مراعات کنند. در بازی با الدحیل هم نوبت بازیکن ملی‌پوش و باتجربه آبی‌ها یعنی وریا غفوری بود که یک کارت عجیب دیگر را دریافت کند. او در حالی که بازیکن الدحیل قصد پرتاب اوت را داشت با شیطنتی مانع از این کار او شد و در کمال تعجب یک کارت را به جان خرید تا او هم احتمالاً در یکی از بازی‌های حساس غایب بزرگ شفر باشد. گفته می‌شود شفر هم از این حرکت وریا بسیار عصبانی است و حرف از نیمکت نشینی او مقابل نفت مسجدسلیمان، علاوه بر استراحت تنبیه کوچکی برای او خواهد بود.

مشخص نیست که شفر که خودش هم زمان زیادی در کنار زمین در حال اعتراض به داور و صحبت کردن با کمک داور سپری می‌کند می‌تواند راه‌حلی برای این مشکل بزرگ تیمش پیدا کند یا نه. فعلاً در فوتبال ایران، بازیکنان و مربیان همه تیم‌ها بیشتر از زمین مسابقه، به داور نگاه می‌کنند و با او حرف می‌زنند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    0 1
    همشون باید فوت کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس