کد خبر 942415
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱
صیادمنش

حواشی به وجود آمده پیرامون خوابگاهی که باشگاه استقلال برای بازیکنان جوان این تیم در نظر گرفته باعث شده برخی از آنان تصمیبم به ترک خوابگاه بگیرند.

به گزارش مشرق، به تازگی خبردار شدیم خانواده یکی از بازیکنان جوان استقلال برای تهیه خانه‌ای برای فرزندشان حسابی گرفتار شده‌اند. اللهیار صیادمنش که پیش از این در خوابگاهی که باشگاه برای او و بازیکنان جوان تیم در نظر گرفته بود، سکونت داشت ظاهراً به دلیل برخوردهای اخیر از سوی مسئولان خوابگاه دلخور شده است. مدتی قبل نوشتیم به دلیل عدم پرداخت کرایه اتاق‌های بازیکنان استقلال، مسئول خوابگاه، باشگاه را تهدید کرده اگر بدهی‌شان تا اول اسفند تسویه نشود وسایل بازیکنان را بیرون می‌ریزد.

ظاهراً پس از این اتفاق بخشی از طلب خوابگاه پرداخت شده ولی باز هم رفتار مناسبی با بازیکنان تیم در آن مکان صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

چرا شفر الماس استقلال را نمی‌فروشد؟

کرانچار: با استقلال توافق کردیم اما با سایپا نه!

در این بین ظاهراً بازیکنان تیم این مسائل را با باشگاه در میان گذاشته‌اند ولی خیلی ترتیب اثر داده نشده است. از این رو برخی بازیکنان از جمله اللهیار صیادمنش که طی هفته‌های گذشته جزو نفرات اصلی تیم بوده درصدد هستند برای اقامتی بی‌دردسر در تهران خودشان اقدام به تهیه خانه کنند.

ناگفته نماند قیمت اجاره و رهن در تهران به شدت بالاست و از این حیث خانواده بازیکن شمالی استقلال را با مشکل مواجه کرده است. از باشگاه استقلال خبر می‌رسد هیچ کمکی در این رابطه به مهاجم استقلال نمی‌شود و به او گفته‌اند وقتی در خوابگاه اتاق دارد اگر دوست دارد خودش محل دیگری انتخاب کند و باشگاه موظف به پرداخت هزینه آن نیست!

منبع: خبرورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • NL ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    24 4
    یعنی مملکتی داریم گل و بلبل .
    • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
      5 8
      ربطی هم داشت حرفت یا همینجوری گفتی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس