کد خبر 942386
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
جشن عیدانه کودکان کوره‌های آجرپزی

منطقه بلوار شهید اندرزگوی تهران که تداعی کننده آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی همچون دور دورهای شبانه اکنون تبدیل به فرصتی طلایی برای پیاده سازی اسلام عملی شده است.

به گزارش مشرق؛ در کنار تمام گرانی‌های لحظه ای مرغ و گوشت و خبرهای بد اقتصادی، هنوزهم افراد بسیاری را می توان در جای‌جای این خاک پاک پیدا کرد که به دنبال ترویج مهربانی و رسیدگی به نیازمندان هستند.

منطقه بلوار شهید اندرزگوی تهران که تداعی کننده آسیب ها و ناهنجاری های فرهنگی و اجتماعی همچون دور دورهای شبانه، مانور و فخرفروشی ماشین های میلیاردی و شاپ‌های لاکچری است اکنون تبدیل به فرصتی طلایی برای پیاده سازی اسلام عملی و الگویی نوین برای تجمیع روضه امام حسین (ع) و عمل خیر علوی شده است تا جایی که علاوه بر خیریه «همدردی» هیئت ریحانه النبی (س)، با همت جمعی از طلاب جوان و اهالی این منطقه، خیریه حسینیه کربلا با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم و کمک به افراد مستضعف شروع به فعالیت کرده است.

با عنایت خدا و مساعدت مردم، فعالیت های خوبی در قالب پویش «#به_ وقت_ مهربانی» در قالب پخت و توزیع غذا گرم، بسته های ارزاق، خرید جهیزیه، کمک هزینه درمانی و معیشت انجام شده است.

این خیریه در نظر دارد در آستانه ایام عید نوروز به تهیه و توزیع البسه و بسته های غذایی در کوره های آجرپزی خاورشهر تهران اقدام نماید، لذا از همه عزیزان برای این امر خیر دعوت می شود کمک‌های نقدی وغیر نقدی خود را به حسینیه کربلا واقع در بلوار شهید اندرزگو، جنب بانک پاسارگاد، تحویل دهند. این جمعه نیز دوربین خبرگزاری مشرق برای شناسایی مناطق محروم تهران همراه این عزیزان خواهد شد.

حساب:
۳۴۱-۸۰۰۰-۱۳۷۲۹۵۵۷-۱
شماره کارت:
۵۰۲۲-۲۹۷۰-۰۰۰۷-۷۰۸۶
بانک پاسارگاد، حسینیه کربلا

آدرس کانال تلگرامی و اینستاگرام خیریه حسینیه کربلا: kheyrieh_karbala@

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس