آقا - کراپ‌شده

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: دستگاه‌های ناظر از جمله دستگاه قضایی در جلوگیری از تعرض به جنگل کمال اهتمام را داشته باشند.

به گزارش مشرق، به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه) دو اصله نهال میوه غرس کردند.

ببینید

عکس/ کاشت نهال میوه توسط رهبرانقلاب

حضرت آیت الله خامنه‌ای سپس روز درختکاری را مژده‌ی در پیش بودن بهار و یادآور اهمیت پوشش گیاهی دانستند و با اشاره به خسارت‌هایی که در اثر بی‌اعتنایی به جنگلها، مراتع و پوشش گیاهی به کشور تحمیل می‌شود، خاطرنشان کردند: مسئله درخت و حفظ پوشش گیاهی باید جایگاه واقعی خود را در فرهنگ عمومی پیدا کند.


ایشان کاشت نهال در روز درختکاری را اقدامی نمادین و با هدف تقویت فرهنگِ اهمیت دادن به درخت و گیاه برشمردند و با انتقاد از آسیب زدن به درختان در برخی مراکز پر درخت با انگیزه احداث ساختمان، افزودند: دستگاههای مسئول باید جداً در مقابل اینگونه کارها بایستند و اجازه انجام آن را ندهند.


رهبر انقلاب اسلامی همچنین از غرس برخی نهالهای مضرّ در بعضی از نقاط کشور به منظور جلوگیری از پیشرفت صحرا و بیابان‌زایی انتقاد کردند و گفتند: دستگاههای مسئول باید از چنین اقداماتی جلوگیری کنند، ضمن اینکه برای حفظ جنگلها و مراتع باید تلاش کرد و دستگاههای ناظر از جمله دستگاه قضایی در جلوگیری از تعرض به جنگل کمال اهتمام را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    13 15
    ان شاالله اون دو نهال درخنان بزرگی میشوند
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    6 0
    سلام ، ببخشید یک سوالی فکر من رو مشغول کرده و اونهم اینه که تمام مدیران و مسئولین همه جا در تمامی حرفاشون میگن طبق نظر مقام رهبری داریم پیگیری میکنیم و کار میکنیم و پیگیریم که به خواست ایشون برسیم اما فقط حرفش رو میزنند در واقع از ایشون مایع میزارند . کی باید به این حرفهای این نوع مسئولین رسیدگی کنه؟ رسیدگی که چرا نتیجه نداشت؟ مثلا زمین خواری که ایشون چندین بار خواستند مبارزه بشه جنگل خواری و .... اما اما اما.....
    • محمد IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      2 7
      اگر کسی به حرف رهبر عمل میکرد وضعیت اینطور نبود دلت خوشه
    • IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      1 1
      بیکاری ها
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
    6 0
    امروز در برنامه حالا خورشید داشت نشون میداد که چطور یه زمین ۱۲۰ هکتاری درخت الان فقط ۱۰ هکتارش مونده
  • US ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
    2 2
    این حرف امام خامنه ای را اگر آقای قالیباف گوش می‌کرد الان بجای یازدهزار باغ در تهران فقط سه هزار تا نداشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس