کد خبر 942218
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۰
آلمان

زمان جدایی مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر از جمع بازیکنان تیم ملی آلمان فرا رسیده است.

به گزارش مشرق، یواخیم لوو، سرمربی باتجربه تیم ملی آلمان قصد دارد در ترکیب تیمش دست به انقلابی بزرگ زده و بازیکنان باتجربه را کم کم کنار بگذارد. در همین راستا نشریه بیلد مدعی شد امروز سرمربی ژرمن‌ها به همراه ماکوس سورگ و اولیور بیرهوف به شهر مونیخ سفر کرده تا تصمیم خود را اطلاع مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر برساند.

این سه بازیکن باتجربه و مطرح بایرن مونیخ که نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی آلمان در سالهای اخیر داشته اند، دیگر جایی در تفکرات یواخیم لوو نداشته و قرار نیست به تیم ملی دعوت شوند.

بیشتر بخوانید:

واکنش یواخیم لو به سقوط تیم ملی آلمان

یواخیم لوو در رابطه با این تصمیم خود گفت: "۲۰۱۹ سال شروع جدیدی برای تیم ملی فوتبال آلمان است. ما می‌خواهیم تحولاتی را که در پایان سال گذشته آغاز کردیم، ادامه دهیم و در همین راستا مت هوملس، ژروم بواتنگ و توماس مولر دیگر در تیم ملی آلمان حضور نخواهند داشت. برای من مهم بود شخصاً امروز این تصمیم را به اطلاع آنها برسانم.

آنها همه بازیکنان بزرگی هستند که مدت زیادی در تیم ملی حضور داشتند و سال‌های فراوانی کنار ما بودند. من از این سه بازیکن به خاطر موفقیت‌های این سال‌های فوق العاده و منحصر به فردی که کنار هم داشتیم تشکر می‌کنم.

زمان برای تعیین مسیر برای آینده فرا رسیده است. ما می‌خواهیم چهره تیم را به یک چهره جدید تبدیل کنیم و من متقاعد شده ام که این مسیر درست است."

این اتفاق در حالی رخ داد که مت هوملس و ژروم بواتنگ ۳۰ سال و توماس مولر تنها ۲۹ سال داشتند اما یواخیم لوو معتقد است بازیکنانی در این سن و سال نیز قربانی رویه جونگرایی وی خواهند شد. این نسل بازیکنان تیم ملی آلمان از جام جهانی ۲۰۱۰ کم کم به بدنه تیم ملی اضافه شدند و تورنمنت‌های موفقی چون جام جهانی ۲۰۱۰، یورو ۲۰۱۲ و یورو ۲۰۱۶ را سپری کرده و در هر ۳ جام به مرحله نیمه نهایی رسیدند. اما اوج عملکرد این نسل طلایی ژرمن‌ها جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل بود که تیم ملی آلمان نتایج فوق العاده ای همانند برتری ۱-۷ برابر تیم ملی برزیل میزبان گرفته و در نهایت با اقتدارقهرمان جام جهانی شد.

اما نتایج ضعیف آلمان در جام جهانی ۲۰۱۸ و متعاقباً لیگ ملت‌های اروپا و حذف در مرحله اول، باعث افزایش انتقادات نسبت به عملکرد یوگی شد و در نهایت وی تصمیم به تزریق بنزین سبر به بدنه تیم ملی گرفت.

ممکن است به زودی این تصمیم مشمول مانوئل نویر هم بشود زیرا چند روز قبل یواخیم لوو در مصاحبه‌ای مدعی شد به زودی نوبت بازی کردن تراشتگن هم فرا خواهد رسید.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس