کد خبر 942076
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
محسن خلیلی

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل پاختاکور آفساید بود و داور واقعاً ضعیف عمل کرد.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی بعد از پایان دیدار پرسپولیس و پاختاکور گفت: بازی اول همیشه سخت و دشوار است. مصدومانی داشتیم که کم کم در حال رسیدن به شرایط ایده آل هستند. برانکو از عملکرد تیم راضی بود و باشگاه هم تلاش می‌کند تا حمایت‌های خود را از تیم داشته باشد. در مرحله گروهی هستیم و شرایطمان روز به روز بهتر می‌شود و در ادامه روزهای بهتری خواهیم داشت.

سرپرست پرسپولیس در مورد عملکرد داوری عنوان کرد: ‌ گل آنها آفساید بود و واقعاً داور روز این صحنه ضعیف عمل کرد. این از بزرگ‌ترین اشتباهات داوری بود. متأسفانه در آسیا هم این اتفاق افتاد و گل مردود حریف را صحیح اعلام کردند. در کل ما تمرکز خوبی در بازی داشتیم اما درنهایت به تساوی رسیدیم.

بیشتر بخوانید:

برانکو: فقط گل دوم را کم داشتیم / بودیمیر تحرک علیپور را ندارد

وی در مورد این‌که هر سه نماینده ایران نتوانستند در این دیدار اول خود پیروز شوند، عنوان کرد: ‌ در ادامه شرایط بهتر خواهد شد. مسابقات هفته آینده تکلیف تیم‌ها را مشخص می‌کند که چه تیمی صعود می‌کند و چه تیمی سقوط خواهد کرد. اما در این میان بحث فشردگی لیگ وجود دارد، ما با سازمان لیگ صحبت کردیم و به این مسئله هم معترض شدیم. حتی نامه دادیم و درخواست کردیم فاصله بازی‌ها بیشتر شود. شرایط خیلی سخت است. ما امروز بازی کردیم، فردا ریکاوری می‌کنیم و پس‌فردا برای بازی با نساجی راهی شمال می‌شویم و سپس برنامه دیدار در قطر را داریم.

خلیلی افزود: ما اعتراض کردیم و پیشنهاد لغو بازی نساجی را دادند، اما سرمربی ما با این مسئله مخالفت کرد؛ چراکه می‌گفت از قبل برنامه‌ریزی کرده است و باید طبق برنامه پیش برویم. لزومی نداشت که بازی‌ها با این فاصله زمانی کم برگزار شود. من دلیل این اصرار بر فشردگی را نمی‌دانم. آسیب‌دیدگی‌هایی که به وجود می‌آید به دلیل همین فشردگی است و خود ما هم به این مسئله معترضیم و خسته شده‌ایم.

سرپرست پرسپولیس در مورد اظهارنظر اسماعیل حسن‌زاده مبنی بر موضوع بازیکنان شهرستانی اظهار داشت: ‌ اگر به این مسائل دامن بزنیم، فقط مردم و فوتبالیست‌ها آسیب می‌بینند. نباید به حواشی توجه کنیم، ان‌شاءالله باید کار را در این امور به سیاسیون سپرد تا شرایط بهتر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس