کد خبر 941894
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
سهامداران گوشت 120 هزار تومانی +عکس

تصویر به اندازه کافی گویاست. عده ای از اعضای فراکسیون امید را پیش یک از سران فتنه برده اند؛ همان که شریک مسئولیت و کوتاهی دولت و وکیل الدوله هاست.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

تصویر به اندازه کافی گویاست. عده ای از اعضای فراکسیون امید را پیش یک از سران فتنه برده اند؛ همان که شریک مسئولیت و کوتاهی دولت و وکیل الدوله هاست.

فتنه گران ۸۸ اگر تا چند سال قبل به خاطر آشوب افکنی وحرمت شکنی علیه مقدسات اسلامی لعنت می شدند، حالا از سوی مردمی لعنت می شوند که در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، مورد فریب و تدلیس و تلبیس قرار گرفتند و معیشت برایشان تنگ شده است.

بیشتر بخوانید:

دولت چگونه از طلبکار برجام به بدهکار FATF تبدیل شد؟!

آفرین؛ بحث مهمی است اما چرا غیبت دارید آقای عبدی؟!

این حقیقت را صادق زیباکلام بارها اذعان کرده که هر جا می روم، مردم به خاطر دعوتم به انتخاب روحانی و فراکسیون امید بد و براه می گویند. خاتمی در پیشانی این جماعت سیاست باز است که با گندم نمایی و جو فروشی و "تَکرار می کنم"، مردم را گرفتار مشکلات بی سابقه معیشتی کردند؛ همچنان که دشمنان تاریخی کشور را گستاخ و طلبکار کردند.

تصویر به اندازه کافی گویاست. نه برای گوشت ۱۲۰ هزار تومانی برجامی پاسخ دارند و نه برای پراید ۵۰ میلیونی و دو برابر شدن قیمت مسکن. واقعاً چه جوابی می توان داشت که چرا دلار قبل از برجام، ۳,۷۰۰ تومان بود و حالا ۱۳ هزار تومان است؟ چرا قبل از توافق به تصریح آقای ظریف، بیش از امروز نفت می فروختیم؟

چرا آقای زنگنه وزیر نفت می گوید اروپایی ها حتی جواب سلام ما را هم نمی دهند؛ جز به خاطر برجام و ماندن پای برجام به هر قیمت و با وجود نه ماه بدعهدی طرف مقابل؟! چرا به قول ظریف، پس از برجام نتوانستیم حتی یک حساب بانکی در انگلیس افتتاح کنیم؟ و ده ها سوال دیگر.

در همه این گرفتار کردن ها، خاتمی و فراکسیون موسوم به امید، مفصر و سهام دار اصلی هستند. برخی پیشینیان همین فراکسیون که در مجلس ششم شامورتی بازی راه می انداختند و معرکه می گرفتند، پس از ارتکاب خیانت از کشور گریختند و پناهندگی گرفتند.

تصویر به اندازه کافی گویاست. منتظر باشید و ببینید چند نفر از همینشبه نماینده ها، تا چند صباح دیگر سر از آمریکا و انگلیس و فرانسه سر در می آورند. فعلاً که همه بر اثر لعنت پیاپی شنیدن از مردم، مصیت زده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    13 88
    درود بر خاتمیییییییییی
    • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
      55 6
      لعنت خدا بر فتنه گر وطن فروش
    • ناشناس IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      11 5
      تازمانی که شما احمق ها هستید که به یک مهره سوخته وفادارید مملکت همین است
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    38 10
    خوب شد! خوار شدن این ضد انقلاب ها جلوی چشم مردم حقانیت انقلاب و راه انقلابی رو به مردم ثابت میکنه
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    35 2
    واگذارشون به خدا
  • سلام IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    39 4
    الی جهنم وبئس المسیر....
  • 123 IR ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    14 22
    این که بگفتی مثه روز روشنه راهکار بفرما دلبر؟ صحبت کردن از وضع موجود کار آسونیه چیکار باید میکردن یا میکردید که وضع بهتر میشد که نشده؟ پیشنهاد بده بررسی بشه شعار نگو!!!علیه یکی به نفع یکی دیگه!!! مطمئنا" یه چیزی گفتی جیبت پر شه تو هم مثه بقیه یه مزدوری که بخاطر جیبش دست یه قلم میشه
  • مستخدم و خدمتگزار باز نشسته فرهنگي IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    7 16
    ايا رسيدن دلار از زير هزار به چنين وضعيتي فقط محصول درايت يك جناح است يا هردو جناح در بار گذاري خردمندانه ان ، فوت و هفي داشته اند ٠ اين اتفاق يك شبه بوقوع نپيوسته كه بتوان سجل حدوثش را تنها بنام يك جناح به ثبت رساند ٠ جناحين مشاعا در اين امر دخيل و سهيمند ٠
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    19 4
    احتمالا دارن در مورد مستند این شب های تلویزیون و نفوذ اطلاعات تو شبکه ضد انقلاب و اینکه حالا باید چیکار کنن تصمیم میگیرن
    • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
      5 1
      امان از احمق هایی مثل تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس