کد خبر 941805
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸
شکر گران تر از کیلویی ۴۲۰۰ تومان نخرید

معاون وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر ۴ هزار و بسته های ۱ کیلویی آن ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است.

به گزارش مشرق، یزدان سیف در حاشیه شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران افزود: بازار برنج رو به آرامش و روغن نباتی مورد نیاز مردم هم تأمین شده است.

وی با اشاره به تعویق افتادن برداشت نیشکر در خوزستان به واسطه بارندگی در این استان گفت: برداشت نیشکر در خوزستان از ۱۰ روز پیش آغاز شد و با ورود ۵۵۰ هزار تن شکر نیاز امسال مردم برطرف شده است.
سیف با اشاره به توزیع ۲۳۵ هزار تن شکر از محل ذخایر کشور افزود: برای سال آینده مجوز ۴۰۰ هزار تن شکر به کارخانجات داده شده است.

بیشتر بخوانید:

شکر ۷۰ درصد گران شد

وی با بیان اینکه به اندازه کافی در فروشگاه های کشور شکر وجود دارد گفت: قیمت بسته های ۹۰۰ گرمی شکر ۴ هزار و بسته های ۱ کیلویی آن ۴ هزار و ۲۰۰ تومان است و مردم قیمت های بالاتر از این مبالغ را به عنوان گران فروشی به ۱۲۴ اطلاع دهند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: شکر مورد نیاز صنوف تا پایان فروردین ۹۸ هم تأمین شده است.

سیف همچنین گفت: اقدامات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و آرد و گندم مردم صورت گرفته است.

وی در پاسخ به سوالی درباره اجرای مصوبه مجلس در زمینه کالابرگ های الکترونیک افزود: فعلاً هیچ تصمیمی در خصوص تغییر روند کالاهای اساسی از نرخ ۴ هزار و ۲۰۰ تومان به دیگر نرخ ها گرفته نشده است.

سیف گفت: از جمله اهداف دولت آن است که بتواند برخی کالاها را به دست مصرف کنندگان اصلی برساند و در این زمینه تصمیمات لازم را به موقع انجام خواهد داد.

وی افزود: کسانی با هدف سودجویی خبرهایی را که متقن نیستند منتشر می کنند و با انتشار این خبرها ذهن مردم را مشوش می کنند که باید مراجع نظارتی با آنان برخورد کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    5 0
    شما نگذارید بیشتر نفروشند .
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 0
    الان ما خوانندگان مشرق می ریزیم اینجا میگیم : "مشرق ! این ها کله قند هستند . شکر نیستند " هههههه آخه مشرق تو چه گناهی کردی که گیر ما افتادی ؟!
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 0
    خوب می گویند شکر تبدیل به قند شده است پس هر قیمتی که گفتند درست است
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    2 0
    تو ارزونتر بیار نه مانند گوشت مرغ که گفتید 11500 و پیدا نمیشه اگه مرد نیستید روی حرفتان وایستید خفه شید بزارید هر کس هر کاری میخواد بکنه و گر نه هم سفت محکم بایستید تا حرفتان تو دهانتان نره این ننگ است برای یه کشور و یه مسول
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    2 0
    نفروشید نخریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس