رحمانی فضلی نمایه - کراپ‌شده

وزیر کشور گفت: تأمین مایحتاج ایام عید به ویژه برای استان‌ها و شهرستان‌هایی که زائر یا مسافر و گردشگر دارند مانند مشهد، شیراز، اصفهان و … به صورت ویژه دیده شده است.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امشب، بعد از برگزاری شانزدهمین جلسه ستاد اطلاع رسانی تبلیغات اقتصادی کشور در جمع خبرنگاران درباره جزئیات جلسه، گفت: امشب در جلسه ستاد اطلاع رسانی اقتصادی کشور تمام همکاران حضور داشتند و چند مورد وجود داشت که باید تصمیم گیری می‌شد.

وی با بیان اینکه یکی از موارد بحث، تنظیم کالا برای ایام عید بود، افزود: گزارش‌گیری که ما از استان‌ها و استانداران محترم داشتیم در جلسه مطرح کردیم و مقرر شد که در فرصت باقی مانده ما همه موارد پیش بینی شده را به صورت صد درصد در تمام استان‌ها تأمین کنیم.

بیشتر بخوانید:

ارسال پرونده دو خودروساز متخلف به تعزیرات

چرا گوشت گران شد و چرا قیمت آن پایین نمی‌آید؟

جریمه یک و نیم میلیارد تومانی یک مرغدار

وزیر کشور تاکید کرد: طبق آماری که از استان‌های کشور به ما رسیده، بیش از ۹۵ درصد تأمین شده است و باقی آن نیز ان‌شاالله طی چند روز آینده تأمین خواهد شد.

رحمانی فضلی با اشاره به تأمین کالاهای اساسی، اظهار داشت: تأمین کالاهای اساسی را نیز در جلسه مطرح کردیم، برخی نگرانی‌ها نسبت به تأمین این کالاها در جامعه وجود داشت.

وی تاکید کرد: همه دوستان تاکید داشتند که تأمین کالاهای اساسی با جدیت در حال پیگیری است. گزارشی که دوستان جهاد کشاورزی از وضعیت شکر داشتند نشان دهنده آن بود که هم موجودی انبارها و هم شکری که الان در هفت تپه در حال تولید است به بازار عرضه خواهد شد.

وزیر کشور گفت: در عین حال میزان شکری هم که از خارج از کشور خریداری شده در مسیر ایران است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه اینها همه نشان از آن دارد که هیچ گونه نگرانی در تأمین کالاهای اساسی مثل شکر، روغن، برنج و … نداریم، افزود: البته برای سال ۹۸ هم پیش بینی‌های لازم انجام شده است، البته در این حوزه باید دقت داشته باشیم که تحت تأثیر القائات برخی از موضوعاتی که به صورت شایعه مطرح شده و به آن دامن زده می‌شود، قرار نگیریم.

وی با یادآوری این نکته «در چند روز گذشته موضوعاتی در مورد بحث موبایل و موضوع رجیستری مطرح شده بود»، گفت: امروز در جلسه در مورد این موضوع نیز صحبت کردیم و به همگی اطمینان دادیم که موضوع موبایل و رجیستری کردن و بحث ثبت و ضبط تمام کالاهایی که وارد کشور می‌شود باید تابع قانون و مقررات باشد.

وزیر کشور اضافه کرد: البته ما باید به تمام کسانی که در این امر فعال هستند چه تجار محترم و چه کسانی که به صورت مسافری اقدام به واردات موبایل می‌کنند، پیش از این باید مقررات را ابلاغ کنیم و به آنها زمان دهیم تا در آن موعد زمانی همه پیش بینی‌های لازم را انجام دهند تا خدایی ناکرده دچار ضرر نشوند.

رحمانی فضلی تصریح کرد: امشب هم تصمیم گرفته شد تا این فرصت را همکارانمان در وزارت اقتصاد، دارایی و صمت بررسی کنند و این فرصت به آنها داده شود تا در آن فرصت هم کسانی که به این امر اشتغال دارند و هم ما بتوانیم قوانین را به نحو احسن اجرا کنیم.

وی گفت: به هر حال تبعیت از قانون و مقررات به نفع همه است و همگی باید به این مهم توجه داشته باشیم.

وزیر کشور افزود: در جلسه امشب تاکید شد بر تأمین مایحتاج ایام عید به ویژه برای استان‌ها و شهرستان‌هایی که زائر یا مسافر و گردشگر دارند مانند مشهد، شیراز، اصفهان و … به صورت ویژه دیده شود تا عزیزانی که به سفر می‌روند دچار مشکل نشوند.

رحمانی فضلی گفت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری مردم عزیز و رسانه‌ها در مقابله با شایعات و القائات منفی که از طریق رسانه‌های خارجی صورت می‌گیرد همکاری کنیم تا ایام نوروز و عید خوب و راحتی را داشته باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
    0 0
    اگر دولت نگران نکند .ملت نگرانی ندارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس