کد خبر 941701
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الدحیل یک تیم قوی است که حتی یک بازیکن قطری هم ندارد ولی از طرف دیگر ما هم استقلال هستیم و تیم کوچکی نیستیم.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال استقلال قبل از بازی با الدحیل اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم تا امروز دو جلسه اینجا تمرین کرده‌ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی مقابل نماینده کشور قطر به نمایش بگذاریم.

وی در خصوص اینکه استقلال در دو روز اخیر در زمین اختصاصی باشگاه الدحیل تمرین کرده است، گفت: خوشبختانه همه چیز رو به راه است و ما هم شرایط خوبی داریم. تمامی بازیکنان که با خود به قطر آورده‌ایم در شرایط جسمانی و روحی خوبی هستند و امیدوارم فردا شانس با ما یار باشد تا بتوانیم از این مسابقه برنده بیرون برویم.

بیشتر بخوانید:

واکنش منشا به حکم محرومیتش

مربی تیم استقلال در خصوص اینکه محرومیت منشا توسط کمیته اخلاق تاثیری روی روحیه این بازیکن داشته یا خیر، گفت: منشا روحیه قوی دارد و در این چند روز هم خوب کار کرده است. من مطمئن هستم کمیته انضباطی حق را به منشا می‌دهد چون حتماً آنها هم متوجه شده‌اند اتفاق منشا برنامه‌ریزی شده بود و ما شک نداریم که او تبرئه خواهد شد.

وی در خصوص اینکه تیم فوتبال الدحیل در بازی قبل ۶ گل به حریف خود زده و آیا این موضوع روی برنامه‌های استقلال تاثیری داشته یا خیر، گفت: الدحیل یک تیم قوی است که حتی یک بازیکن قطری هم ندارد. تمامی بازیکنان این تیم پاسپورت‌های کشورهای مختلف را دارند و در این چند روز که آن را بررسی کردیم متوجه شدیم که بازیکنانی از کشورهای عربی منطقه مثل مراکش و مصر در این تیم حضور دارند. ولی از طرف دیگر ما هم استقلال هستیم و تیم کوچکی نیستیم. اتفاق خاصی هم قرار نیست بیفتد، ما حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود و هر تیمی که خوب بازی کند برنده می‌شود.

طاهری در خصوص بازی روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: ما مشکلی برای این بازی نداریم تیمی که آماده است مطمئناً مشکلی نخواهد داشت ان‌شاالله از اینجا دست پر به تهران برمی‌گردیم و جمعه هم با یک روحیه خوب به مصاف حریف می‌رویم. از هواداران استقلال هم می‌خواهم در ورزشگاه آزادی حاضر شده تا در پایان مسابقه پیروزی را جشن بگیریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس