کد خبر 941629
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
سپیدرود

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: فردا قرار است یک گروه که در کار فولاد هستند به رشت بیایند و در مورد مالکیت باشگاه با آنها صحبت کنیم.

به گزارش مشرق، پس از کش و قوس‌های فراوان امروز با تصمیم اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان مالکیت باشگاه سپیدرود به کیومرث بیات سپرده شد.

ابوالفضل صادقی معاون اداره ورزش و جوانان گیلان در همین خصوص گفت: مالکیت باشگاه به صورت موقت به آقای بیات سپرده شده تا باشگاه و تیم بلاتکلیف نباشند و هزینه‌های جاری تیم پرداخت شود. برای مالکیت باشگاه با ۲-۳ گروه صحبت کرده‌ایم و باید ببینیم در نهایت نتیجه مذاکرات چه خواهد شد.

وی در ادامه گفت: فردا قرار است یک گروه که در کار فولاد هستند و اوضاع مالی مناسبی دارند به رشت بیایند تا در خصوص مالکیت باشگاه سپیدرود صحبت‌های بیشتری انجام دهیم. باشگاه سپیدرود شاید کم بدهی‌ترین باشگاه حال حاضر لیگ برتر باشد، بدهی‌های این باشگاه کمتر از ۴ میلیارد است و بازیکنان همگی در حدود ۶۰ درصد پولشان را دریافت کردند. به همین خاطر این باشگاه خواهان زیادی دارد و خیلی‌ها برای بحث مالکیت آن مشتاق هستند.

بیشتر بخوانید:

چرا لیگ ایران با بحران مالی روبرو است؟

صادقی در مورد اینکه بحث انتخاب کادر فنی تیم چه سرانجام خواهد داشت، گفت: این مسئله را باید مالک جدید مشخص کند. اگر فردا با گروهی که به رشت می‌آیند به توافق برسیم آنها باید کادر فنی را مشخص کنند، با این حال به نظرم در بازی بعدی هم مسئولیت فنی به آقای حق‌شناس سپرده می‌شود.

معاون اداره ورزش و جوانان استان گیلان در مورد اینکه تکلیف مالکیت باشگاه چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: قطعاً تا آخر سال جاری تکلیف مالکیت را مشخص می‌کنیم، ما باید هر چه سریع‌تر یک مالک پیدا کنیم، تیم سپیدرود یک تیم ریشه‌دار و مردمی است ما امیدواریم و تلاش می‌کنیم این تیم در لیگ برتر بماند تا دل مردم و هوادارانش شاد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • GB ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    3 0
    اصلا به آدمی‌ مثل علی‌ کریمی‌ که ثبات فکری نداره نباید هیچ پیشنهادی داد. علی‌ کریمی‌ یعنی‌ حاشیه و از الان هم بر میگرده به اینستاگرام تا چرندیات خودش رو شروع کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس