کد خبر 941512
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰
درگیری والیبال

روزهای ناراحت کننده ورزش ایران این بار در ورامین و با یک درگیری ادامه پیدا کرد و این بار موسوی و شیرکوند و هواداران ورامین در راس امور بودند.

به گزارش مشرق، در اتفاقی قابل پیش بینی، دیدار دو تیم شهرداری ورامین و پیام مشهد در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با جنجال‌هایی همراه بود که شاید شدت آن دور از ذهن بود. دو تیم شهرداری ورامین و پیام مشهد که در لیگ نیز دیدارهای جنجالی داشتند، در اولین دیدار خود در مرحله نیمه نهایی در شرایطی به مصاف یکدیگر رفتند که پیشینه برگزاری دیدار جنجالی را در کارنامه خود داشتند و این دیدار نیز مطابق انتظار با جنجال به پایان رسید. (فیلم درگیری ملی پوش والیبال)
بیشتر بخوانید:

جای خالی ویدئو چک!

برخلاف دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی در آمل، سیستم ویدئو چک در ورامین وجود نداشت و همین موضوع باعث آغاز اعتراضات شد.

ست چهارم مسابقه در چند امتیاز با اعتراضات تیم پیام همراه بود و بعد از سوت پایان مسابقه و در شرایطی که تشریفات بعد از پایان بازی در حال برگزاری بود، جرقه جنجال‌ها در زیر تور زده شد تا یکی صحنه‌های زشتی رقم بخورد؛ صحنه‌هایی که حضور ویدئو چک قطعاً مانع از وقوع آن می‌شد.

اعتراض به اعتراض

موسوی ستاره نامدار پیامی‌ها بعد از سوت نافعی داور مسابقه و انجام تشریفات زیر تور اعتراضات شدید به داور مسابقه داشت و نسبت به برخی از تصمیمات او معترض بود.

تعداد زیادی از افراد اضافه داخل زمین مسابقه بعد از این اتفاق سمت موسوی رفتند تا با او برخورد کنند که این اتفاق جرقه درگیری‌ها بود. این هجوم به موسوی هر چند با وساطت چهره‌هایی مانند احسن الله شیرکوند همراه شد اما عدم حضور نیروهای انتظامی و حضور افراد اضافی باعث ادامه درگیری‌ها شد.

افراد اضافی زیاد، نیروهای انتظامی کم

حضور افراد اضافی به شکلی بود که اندک ماموران انتظامی و بازیکنان ورامینی هم نتوانستند مانع از درگیری‌ها شوند تا دقایق زیادی سالن کاملاً متشنج شود. این شرایط به شکلی بود که حتی شیخ الاسلامی مدیرعامل پیام نیز به درگیری‌ها ورود کرد و تصاویر تلویزیونی زد و خورد او با دیگران را نیز ثبت کرد.

شورش در ورامین علیه سید

این جنجال‌ها تا ۳۰ دقیقه بعد از اتمام پخش تلویزیونی ادامه داشت و موسوی هر چند با کمک بازیکنان ورامین به رختکن رفته بود اما هواداران ورامین همچنان روی سکوها نسبت به او موضع گیری داشتند تا شرایط به شکل عجیبی متشنج باشد.

روز چهارشنبه این دو تیم در مشهد به مصاف یکدیگر می‌روند و اگر اقدامات جدی انجام نشود، قطعاً شاهد اتفاقات بدتری خواهیم بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس