کد خبر 941439
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۵
مترو پرند

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: با توجه به آغاز تجهیز کارگاه برای احداث خط ۱۶ کیلومتری مترو احتمال می‌دهیم مترو پرند تا ۶ ماه دیگر افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش مشرق، محسن وطن‌خواه امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تخصیص ۲۱۰ میلیارد تومان بودجه در سال ۹۷ برای شرکت عمران پرند اظهار داشت: ۱۰۰ درصد بودجه‌ای که برای احداث و تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر جدید پرند از ابتدای آغاز به کار تخصیص داده شده بود امسال محقق شده است.

وی با اشاره به وعده افتتاح ایستگاه مترو پرند افزود: همه وعده‌هایی که داده شد برخواسته از جلساتی بوده که با مسئولان و پیمانکاران اجرایی خط مترو پرند داشتیم اما متأسفانه به دلیل محدویت‌ها و مشکلاتی که به وجود آمد احداث این خط متوقف شد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز تجهیز کارگاه برای احداث خط ۱۶ کیلومتری متروی احتمال می‌دهیم که تا ۶ ماه دیگر قطار در پرند افتتاح و به بهره‌برداری برسد.

بیشتر بخوانید:

یک صحنه کمیاب در مترو تهران

در ادامه سعید آگشته شهردار پرند نیز با بیان اینکه نظام مدیریت شهری تنها به یک مجموعه ختم نمی‌شود گفت: سال ۹۸ قطعاً سال هماهنگ مدیریت شهری در پرند است و ظرفیت‌هایی که در شرکت عمران و شهرداری پرند وجود دارد گام‌های بزرگی برای توسعه این شهر خواهد بود.

وی با اشاره دسترسی مردم به سرانه‌ها و امکانات عمومی در پرند که دچار مشکل هستند تصریح کرد: بخشی از این مشکلات در حوزه شرکت عمران و بخشی دیگر در حوزه شهرداری است که با همکاری این دو نهاد قطعاً از مشکلات عبور کرده و مسیر توسعه در پرند هموارتر می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    4 8
    پرند نشینان محترم که اینهمه می نالیدند ، هیچ نیامدند اینجا تشکر یا ابراز خوشحالی کنند ! فقط برای چیزهای منفی کامنت می گذاریم ؟! مترو بیاد پرند کلی میره روی قیمت آن منطقه
    • جلیل IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
      0 0
      خخخخخخخخخ، نوشدارو بعد از مرگ سهراب، پیشکشتون، قرار بود سال 91 افتتحاح بشه، شاهکار کردن، واستون بره قربانی میکنیم. هرچند، سرکاریه
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۴
    27 0
    دوصد گفته چو نیم کردار نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس