کد خبر 941392
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مهابادی

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پس از نوسازی سامانه‌های مراقبت پرواز و رادارها به دنبال اقدامات فرهنگی و توسعه نماز جماعت در فرودگاه‌ها بودیم.

به گزارش مشرق، رحمت الله مهابادی در مراسم تودیع خود از مدیرعاملی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: من و باقریان دیگر عضو هیئت مدیره این شرکت که با حکم وزیر از این شرکت کنار گذاشته شدیم سالهاست که با هم همدل و دوستیم. یکبار استخاره کردم درباره ایشان که آیه هارون و موسی آمد. باقریان زحمات زیادی کشید و هر روز تا پاسی از شب با هم در تماس بودیم.

وی با بیان اینکه برای تزلزل جبهه دشمنان هرچه در توان داشتیم خرج کردیم گفت: طوری کار کردم که هرگاه به من گفتند دیگر نیستی غصه نخوردم که کار مانده‌ای داشته باشم.

بیشتر بخوانید:

چرا نمایندگان مجلس خواستار برکناری پوری حسینی شدند؟

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: سه شنبه هفته گذشته مهران کفاش معاون حقوقی و پارلمانی وزارت راه و شهرسازی با من تماس گرفت و من در راه بازگشت از جلسه دادستانی بابت پرونده‌های شرکت فرودگاه‌ها بودم. گفتم که زمان جلسه را به وقت دیگری موکول کنیم که وی گفت اجازه دهید سوال کنم. به محض اینکه این حرف را زد بلافاصله متوجه شدم که قرار است جابجا شوم. من نیز با شتاب بدون راننده خودرو گرفتم و خود را به وزارتخانه رساندم و به ایشان گفتم که متوجه شدم که قرار است از این سمت برکنار شوم.

وی ادامه داد: دیگر نگران سامانه‌ها نبودیم. آخوندی نوروز ۲ سال قبل به من زنگ زد و گفت امسال اولین بار است که می‌توانم خواب راحت داشته باشم.

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه در دوره دوم فعالیت خود پس از نوسازی سامانه‌های هوانوردی و مراقبت پرواز به دنبال کارهای فرهنگی در شرکت فرودگاه‌ها بودیم که همان سپاسگزاری از خداوند و اقامه نماز است که امام حسین ع برای اقامه نماز شهید شد از همین رو طرح میثاق جماعت را کلید زدیم. در این طرح ابتدا نمازخانه‌ها را نوسازی کردیم که حضرت آقا به این موضوع توجه خاصی داشتند و بابت این اقدام تشکر کردند. اما ما به فیزیک آن راضی نبودیم و به دنبال اقامه نماز و برگزاری نماز جماعت بودیم که امروز این طرح را کلید می زنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۳
    2 1
    پاچه خوار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس