کد خبر 941277
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲
افتتاح آزادراه تهران شمال در تابستان ۹۸/قیمت بلیط هواپیما افزایش نخواهد

وزیر راه گفت: قیمت بلیط هواپیما در آستانه نوروز افزایش پیدا نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه دومین روز از چهاردهمین همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور سراسر کشور در جمع خبرنگاران در خصوص زمان افتتاح آزادراه تهران-شمال اظهار داشت منطقه یک آزادراه تهران شمال که از اتوبان همت جدا و به شهرستانک منتهی می‌شود در تابستان سال ۹۸ قابل بهره‌برداری است.

وزیر راه تصریح کرد پروژه آزادراه تهران-شمال پروژه ای عظیم و با هوشمند سازی و مسائل فنی حجیم است که تفاوت زیادی با دیگر آزادراه‌ها دارد.

بیشتر بخوانید:

وزیر راه در پاسخ به پرسشی در خصوص قیمت بلیت هواپیما و چگونگی نظارت بر قیمت بلیط در آستانه نوروز گفت بلیط هواپیما افزایش نخواهد یافت.

اسلامی در پاسخ به اینکه چرا اعلام کردید رفع نقاط حادثه خیز در دو سال آینده صورت میگیرد، گفت: سه هزار و سیصد نقطه حادثه خیر داریم که رفع آن در دستور کار است.

وی افزود: در نقاطی که شاهد حوادث سنگینی بودیم اقدامات اصلاحی را در اولویت قرار داده ایم به طوری که در برخی نقاط به دنبال ایجاد ٧٠٠ کیلومتر باند دوم هستیم که تا کنون نیز ٢٠٠ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وزیر راه در پاسخ به گران فروشی برخی شرکت های فرودگاهی گفت: یکی از تکالیف مدیران جدید انتظام بخشی به کیفیت و نحوه بهره برداری از فضای فرودگاهی است.

وزیر راه و شهرسازی درباره اینکه آیا همزمان با سفر های نوروزی قیمت بلیط افزایش خواهد داشت یا خیر، گفت: قیمت بلیط به موجب قیمت عرضه و تقاضا تعیین سقف شده و افزایشی نخواهد داشت. سازمان هواپیمایی کشور و وزارت راه و شهر سازی بر کلیه امور حمل و نقل و امور بلیط ها ناظر هستند.

اسلامی افزود: همزمان با نوروز ١٢ هزار راهدار آماده باش و ٩ هزار ماشین به کار گرفته شده اند. همچنین ٩٠٠ راهدارخانه در سراسر کشور فعال هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس