کد خبر 940134
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
باتیستوتا

ستاره پیشین فوتبال آرژانتینی برای رد پیشنهاد بازی در رئال مادرید دلیل عجیبی آورد.

به گزارش مشرق، گابریل باتیستوتا ستاره آرژانتینی پیشین تیم‌های فوتبال فیورنتینا و رم می‌گوید که فرصت بازی در تیم‌های بزرگ‌تری از فوتبال اروپا از جمله رئال مادرید را داشته اما به دلایلی آن را رد کرده است.

باتیستوتا در گفت‌وگو با برنامه «آمریکا بیزینس فروم» اظهار داشت: من در دوران بازیگری‌ام هرگز دوست نداشتم رهبر تیم باشم چون زمانی که شما رهبر تیم می‌شوید، بیشترین مسئولیت در بردها و شکست‌های تیم متوجه شماست. همیشه با فوتبالیست‌ها مانند یک کالا برخورد می‌شود. در فیورنتینا مقاطعی بود که فرصت بازی در رئال مادرید، منچستر یا میلان را داشتم اما همیشه فلورانس را به خاطر آرامشش ترجیح می‌دادم.

بیشتر بخوانید:

اظهارنظر جالب باتیستوتا درمورد مسی و مارادونا

«باتی‌گل» درباره اینکه چرا از رفتن به رئال مادرید خودداری کرد هم گفت: اگر من به رئال مادرید می‌رفتم، قطعاً با این تیم قهرمان می‌شدم؛ با این تیم بیش از ۲۰۰ گل می‌زدم اما کسل هم می‌شدم. به میلان می‌رفتم هم همین اتفاق برایم رخ می‌داد.

باتیستوتا در پایان عنوان کرد: من شاید جام‌های فراوانی نبرده باشم اما احساس یک قهرمان را دارم. من یک قهرمان هستم چون چشمم را روی همه چیز بستم و در فیورنتینا ماندم تا به این تیم برای جنگیدن مقابل قدرت‌ها کمک کنم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس