کد خبر 940018
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۴
ظریف نمایه

رسانه های عرب زبان و بین المللی دقایقی پس از انتشار خبر استعفای وزیر امور خارجه ایران به پوشش گسترده این خبر پرداختند.

به گزارش مشرق، رسانه های عرب زبان و بین المللی دقایقی پس از انتشار خبر استعفای محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران به پوشش گسترده این خبر پرداختند.

بر اساس این گزارش، شبکه خبری المیادین، شبکه خبری المنار، پایگاه النشره، شبکه سومریه و الفرات نیوز عراق، روسیا الیوم روسیه، الجزیره قطر و اسکای نیوز عربی از جمله رسانه های عربی بودند که به انتشار این خبر مبادرت نمودند.

بیشتر بخوانید:

استعفای ظریف نوعی فرار به جلوست

عکس / بازتاب استعفای ظریف در رسانه‌های خارجی

ظریف استعفا کرد +عکس

جروزالم پست، راشاتودی، العربیه انگلیسی، اسپوتنیک و شماری از رسانه های آمریکا از قبیل آسوشیتدپرس از دیگر منابع خبری بودند که خبر استعفای ظریف را پوشش دادند.

گفتنی است که «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران دوشنبه شب با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرام خود، از این سمت استعفا داد.

در این پیام آمده است: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در ۶۷ ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.
از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی ها و کوتاهی ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می خواهم.

شاد و سربلند باشید

در همین حال «سید عباس موسوی» معاون سخنگوی وزارت خارجه در گفت و گو با خبرگزاری دولت، این خبر را تایید کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    2 1
    با اینکار وضعیت بدتر خواهد شد.قطعا با استعفا موافقت نمیشه قطعا
  • IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 2
    استعفا نمیده همش بازیه
  • خودم .. ! IR ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 0
    دورآن ظریف هم گویی دآره تموم می شه .. اما .. امآ نمی دونم در آینده چطور تآریخ نوشته خواهد شد و چطور قضآوت می شود .. سآل 92 بآ هیآهو و سر صدآ و تبلیغآت سعی کردن اذهآن رو برآی مذآکره آماده کنن .. مسآئل و مشکلآتِ کشور رو ب خآرج پیوند دآدن و اعلآم کردن مشکلآتِ کنونیِ کشور در گروِ مذآکره و نشستن پآی میز مذآکره بآ آمریکآس .. بعد بآ تبلیغآت علیه مخآلفآن و احزآبِ رقیب و زدنِ برچسب به آن ها سعی کردن مذآکره و چن سآل استفآده از سرمایه هآی کشور رو برآی گفت و گو ، موجه و مشروع جلوه بدن .. جنابِ ظریف به نمآیندگی از ایرآن به گفت و گو بآ غرب و آمریکآ نشست و بعد از چن سآل ژنو و وین .. و در نهآیت برجآم خلق شد .. اینقدر در مورد برجآم و ثمرآتش اغراق کردن و اینقدر در گوش ملت زمزمه کردن کِ ای ملت مآ آفتآب تآبآن آورده ایم برآی شمآ و مشکلآت شمآ حل خوآهد شد که الآن جمع کردنِ جنآزه ی برجآم رو هیشکی گردن نمی گیره .. این آقآیون آمریکآ رو خیلی بزرگ کردن .. اصلن گویی مشکلآت فقط ب دست یآنکی هآ برطرف می شه .. نمی دونم شآید ب خآطر این کِ من بخشی از تآریخ رو خوندم هرگز نمی تونم دید خوبی ب غرب و آمریکآ دآشته بآشم ... ولی اینو می دونم غرب و آمریکآ به سبب تجربه ی تآریخی و همون خوی استعمآری و سلطه گریش هرگز لآیق این اعتمآد مآ نبود و عهدشکنی و شکستن قرآرهآ به دست آمریکآ مسبوق به سآبقه بوده و این طور هم نبود و نشده کِ فکر کنیم ذآتش عوض شده .. رییس دستگآه سیآست خآرجی رو قهرمآن دیپلمآسی نآمیدن و بهش هی نشآن و مدآل اهدآ کردن .. امآ حآلآ بعد از چن سآل و شکست برجآم و به بن بست رسیدن در سیآست خآرجی ، انگآر چآره ای جز استعفآ نیس .. نه .. یکی دیگه از رویه هآی دولت #استعفآ اس .. چن نفر تآ الان استعفآ دآدن .. ؟!قبل از ظریف مآ وزرآیی دآشتم ک بعد از سیل انتقآدآت ب خآطر نآکآرآمدیِ وزآرتِ مربوطه شون و فرآر از استیضآح و پآسخ دآدن استعفآ دآدن .. امآ این کِ چ کسی برای مآ جبرآن آن سآل هآی رفته رو می کنه نمی دونیم .. !! فردآ هم استعفآی ظریف می افته گردنِ دلوآپسآن ! + معتقدم تآریخ بهترین معلمه و بهترین درس .. امآ همیشه توش رفوزه می شیم .. همیشه .. !
  • فرهاد IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 2
    از اولش مردم اعتقاد داشتن که خیلی ظریفی، حالا قراره کدوم داداش بیاد
  • احمد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
    0 2
    به امید استعفای دولت تهدید امید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس