کد خبر 939892
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
هوآوی

بایستی نسل بعدی تلفن‌های هوشمند را در قلمرو گوشی‌هایی با نمایشگرهای منعطف و تاشو دانست که کمپانی‌های بزرگ کم کم در حال ورود به آن هستند.

به گزارش مشرق، بایستی نسل بعدی تلفن‌های هوشمند را در قلمرو گوشی‌هایی با نمایشگرهای منعطف و تاشو دانست که کمپانی‌های بزرگ کم کم در حال ورود به آن هستند. ساعاتی پیش هم هواوی به صورت رسمی از گوشی میت ایکس رونمایی کرد، محصولی که از یک پنل انعطاف پذیر OLED ساخته شده و دارای یک طراحی خلاقانه و منحصر به‌فرد است.

بیشتر بخوانید:

گوشی هوشمند میت ایکس که دی‌ان‌ای محصولات سری میت هواوی را دارد، نمادی است از سفر به قلمروهای ناشناخته! این گوشی ترکیبی از فناوری 5G، نمایشگر تاشو، هوش مصنوعی و شیوه کاملاً جدیدی برای تعامل ارائه می‌کند تا تجربه‌ای بی‌سابقه در اختیار کاربران قرار بگیرد و آغازگر نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند باشد.

Mate X که ترکیبی از گوشی و تبلت به شمار می‌آید، از یک پنل OLED انعطاف‌پذیر و یک لولای مکانیکی Falcon Wing بهره می‌برد تا ظاهر زیبا را با فناوری‌های روز ترکیب کرده باشد.

باید توجه داشته باشیم که Mate X بیش از یک گوشی هوشمند یا تبلت یا حتی مجموع هر دوی این‌ها است. نمایشگر انعطاف‌پذیر فول‌ویو OLED و پرسرعت‌ترین تراشه‌ی مودم 5G جهان (Balong 5000) نویدبخش شیوه‌ی جدیدی از تعامل کاربر با دستگاه‌های هوشمند است. دستگاهی که فناوری‌های روز و قابلیت ارتباط پرسرعت را با نمایشگری بزرگ همراه کرده است. در این دستگاه، انجام چند کار هم‌زمان راحت‌تر از همیشه شده و کاربر می‌تواند در آن واحد از دو نمایشگر برای انجام کارهای مختلف استفاده کند تا تجربه شبیه استفاده از کامپیوترهای رومیزی داشته باشد.

گوشی‌های پرچم‌دار هوآوی همیشه با دوربین‌های عکاسی قدرتمند همراه بوده‌اند و Mate X نیز از این قاعده مستنثنی نیست. طراحی تاشو باعث شده است که دوربین این دستگاه بتواند هم نقش دوربین پشتی و هم نقش دوربین سلفی را بازی کند و تحولی در تجربه‌ی عکاسی با موبایل به وجود بیاورد.

هوآوی که صاحب ظرفیت‌هایی منحصر به فرد در فناوری طراحی و تولید تراشه، گوشی و صنایع ارتباطی است، می‌خواهد در حوزه‌ی 5G پیشرو باشد. Mate X که به نخستین تراشه‌ی ۷ نانومتری و 5G جهان به نام Balon 5000 مجهز شده، معیاری برای گوشی‌های هوشمند 5G آینده خواهد بود.

ظرفیت باتری این دستگاه ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت است و با ویژگی Supercharge هوآوی سازگار است تا نویدبخش عملکرد بهتر در عصر 5G باشد.

منبع: آی تی رسان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
    12 1
    همین گوشی قدیمی خودم بهتره . اینها فقط نشسته اند فکر می کنند که چه جوری جیب ملت را خالی کنند !
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۶
      7 1
      و البته چه جوری اطلاعاتشان را به راحتی سرقت کنند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس