کد خبر 939820
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
ایرج عرب

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: برای باشگاه در مورد حضور برانکو در تیم ملی درخواست رسمی نیامده و حتی صحبت ضمنی نکرده‌ایم.

به گزارش مشرق، ایرج عرب در گفت‌وگو با برنامه زنده تهران ورزشی در رادیو و در خصوص موضوع اعتراض به فشردگی برنامه مسابقات لیگ گفت: در جلسه‌ای که با بهاروند رئیس سازمان لیگ داشتیم اعلام کردیم که این برنامه فشرده است البته سازمان لیگ هم دلایل خودش را داشت. ما از آنها خواستیم در این برنامه تجدید نظر کنند و تا جایی که ممکن است فواصل را کم کنند. گفتیم بازی حذفی با سپاهان را عقب‌تر ببرند و در تاریخ ۹ یا ۱۰ خرداد برگزار کنند. پیشنهاداتی هم در مورد بازی با نساجی و سپیدرود دادیم و قرار شد که این پیشنهادات را بررسی کنند و نتیجه آن را به ما بگویند. ضمن اینکه یک نامه کتبی زدیم در این مورد تجدید نظر کنند.

عرب در پاسخ به این سؤال که آیا به تغییر برنامه لیگ برتر امیدوار هستند، گفت: ما خواسته خودمان را مطرح کردیم و گفتیم که شرایط سخت است و مشکلاتی برای ما به و جود می‌آورد. آنها هم معذوریت‌هایی داشتند و توضیح دادند در جلسه‌ای که با آقای تاج داشتیم هم این را اعلام کردم و قرار شد که ایشان این مسئله را پیگیری کنند.

وی در خصوص اینکه تیم پرسپولیس دچار نوساناتی شده است، گفت: نگرانی وجود ندارد، بازیکنان تیم هنوز با یکدیگر هماهنگ نشده‌اند. نیاز به زمان داریم که تیم به انسجام لازم برسد. از هواداران می‌خواهیم از تیم حمایت کنند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد انتقاداتی که از بودیمیر مهاجم تازه وارد این تیم مطرح می‌شود، گفت: مسائل فنی را آقای برانکو توضیح می‌دهد. بودیمیر را او انتخاب کرد و پیشنهاد داد و در مورد او هم خودش می‌تواند صحبت کند. ما خانه‌ای دست منشا داشتیم آن را خالی کردیم که بودیمیر در آن ساکن شود اما او به ما گفت که چون خانواده‌اش همراهش هستند بهتر است جای بهتری برای او در نظر گرفته شود و موضوع خاصی در مورد بودیمیر نیست.

عرب در خصوص اینکه گفته می‌شود بودیمیر و رادوشوویچ باشگاه را تهدید کرده‌اند، گفت: خیر نه بودیمیر و نه رادو باشگاه را تهدید نکردند واینها شایعه بوده است. من دوست دارم در جایی که کار می‌کنم کمترین حاشیه‌ها باشد. هر چه می‌گردم این شایعات ریشه‌ای در باشگاه ندارد. زمانی هست که موضوعی پایه دارد و روی آن شایعه‌ای سوار می‌شود اما زمانی هم هست که برخی مسائل پایه ندارند و این اصلاً جالب نیست.

وی در خصوص عمل جراحی بیرانوند گفت: او مشکلی ندارد. طبق اعلام پزشک تیم او می‌توانست یک جراحی طولانی مدت داشته باشد یا یک جراحی سرپایی شود که این مسئله حل شد. دکتر حقیقت با من تماس گرفت واین را اعلام کرد که بیرانوند می‌تواند یک جراحی دو هفته‌ای داشته باشد یا با یک جراحی سرپایی مشکلش حل شود که با جراحی سرپایی مشکل او حل شد.

بیشتر بخوانید:

بیرانوند: فکر کردم چاقو خورده‌ام

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد پاداش نائب قهرمانی آسیا گفت: آن پاداش ما را خیلی اذیت کرد. در شرایط تحریمی کار خیلی سختی بود. ما بخش عمده این پاداش را آوردیم. ۳۵ روز اداری طول کشید و خیلی اذیت شدیم. بخش کوچکی از آن باقی مانده است.

وی در خصوص اینکه آیا این پاداش کمکی به باشگاه پرسپولیس کرد گفت: اگر همان موقع می‌آمد می‌شد گفت عدد بدی نبوده است اما زمانی آمد که ارزش ریالی ما کم شده بود. ما ۳۵ درصد آن را براساس مصوبه باشگاه به بازیکنان پاداش دادیم. این پول نمی‌توان گفت کمکی نکرد اما تنها یک سری مشکلات سطحی و جزئی ما را حل کرد.

عرب در مورد اخباری که پیرامون برانکو و تیم ملی منتشر می‌شود، گفت: سرمربی ما حرفه‌ای است و خودش به این مسائل اشراف دارد. برای ما در این مورد درخواست رسمی نیامده و حتی صحبت ضمنی نکرده‌ایم. از طرف باشگاه نگرانی در مورد این مسئله نداریم. خود برانکو هم حرفه‌ای است و به این شایعات توجه نمی‌کند.

وی در خصوص تعامل باشگاه پرسپولیس با تیم امید گفت: قرار است جلسه‌ای بگذاریم. اجازه بدهید این جلسه برگزار شود و ما شرایط را بسنجیم و نتیجه را اعلام کنیم. ما با همه تیم‌های ملی همکاری می‌کنیم اما باید شرایط باشگاه را نیز در نظر بگیریم. این مسئله باید در فضای تعاملی بررسی شود.

عرب در خصوص موضوع هیأت مدیره پرسپولیس گفت: این مسائل را بهتر است از روابط عمومی وزارت ورزش سؤال کنید. ما تابع وزارت ورزش هستیم و نمی‌توانیم در امور بالادستی آن دخالت کنیم. آنها اطلاعات دقیق‌تر و بزرگ‌تری در این مورد دارند.

عرب در مورد موضوع خصوصی‌سازی باشگاه پرسپولیس گفت: تا جایی که من می‌دانم عزم وزیر جدی است. او اراده ویژه‌ای دارد. سازمان خصوصی‌سازی و دیگر نهادها اراده جدی دارند. آنها به ما نماینده معرفی کردند. باشگاه هم اطلاعات لازم را در اختیار آنها قرار داد. بدهی‌ها، طلب‌ها، املاک، سرمایه و.. را در اختیارشان قرار دادیم که به مسائل باشگاه مشرف شوند. باشگاه داری دولتی دیگر جوابگو نیست. باشگاه‌ها با تغییرات مدیریت به نتیجه نرسیدند. مشکل، مشکل مدیریت نیست. در باشگاه‌ها دست‌ها بسته بوده، نهادهای نظارتی هم تقصیری ندارند. این موضوع در دولتی بودن باشگاه‌ها ریشه دارد و باید حل شود. باید دست‌ها باز شوند. الان باشگاه چابک نیست. این اراده وجود دارد و ان شاالله اتفاقات خوب بیفتد.

وی در خصوص زمین تمرین برای تیم پرسپولیس گفت: ما با یک شرکت قرارداد بستیم تا ظرف ۱۵ تا ۲۰ روز آینده شرایط زمین‌مان را به شرایط پایدار برساند. قرار است جایی را موقتاً بگیریم. ما باید ورزشگاهی اختصاصی و زمین تمرین شماره ۲ داشته باشیم. از یک جایی باید این اتفاقات بیفتند. ما حتی ورزشگاه‌مان هم اجاره‌ای است و برای سرمایه‌گذاری در ورزشگاه خودمان هم مشکل داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس